• Jazzy

Pco!

det här är problemet med ägglossningstester och pco, de mäter ju bara ett högt lh-hormon och vid pco så är lh-hormonnivån för hög från början så man får fort falska positivt, har samma problem själv har haft positivt 6 dagar irad nu, använder clearblue digital som ska visa de två mest fruktsamma dagarna.

Svårt att säga om du har haft äl, är du under nån behandling?

• Jazzy

Jag använder den med en "glad gubbe" bara, inte den med dubbel hormonindikator. Har ätit dubbeldos pergo och novofem den här cyklusen, pergo brukar väll ha goda effekter generellt men det finns ju inga garantier, hoppas att det ska räcka med dubbeldos men jag vet inte, känner inget än så länge och är på dag 15 nu.

Den blödingen är kanska bäst att du berättar om för din gyn, är antagligen inget annat än en mellanblödning av nån typ men det är väll alltid bäst alla kolla upp sånt som inte är normalt för en själv

• Jazzy

är på första månden med dubbelkur, har ätit en enkelkur med det funka inte alls, fick ingen äl, tror inte jag får nån äl den här månaden häller, har inga symptomer. Vet att det brukar vara paus månad det tredje men det är nog olika gyn till gyn

Svar på tråden Pco!