• Panda79

Pco!

Har lätt pco och har nu haft maximal stegring på ägglossningstestet i 2 dagar sedan dess har det varit blinkande glad gubbe nu i 3 veckor.betyder det då att jag inte haft nån ägglossning? Har även haft lite brunt blod ,rosa ibland och ibland koagulerat under 3 v.är detta normalt vid pco? Fattar ingenting.slutade med minipee och amning för 6 månader sedan,men minipee har väl lite hormoner så det borde väl inte påverka så länge?

• Svar på tråden Pco!
  • Panda79

Har du haft maximal stegring på testen eller bara hög i 6 dagar? Jag ska träffa en gynekolog på en fetrtilitetsklinik snart och prata med henne.Hon kanske skriver ut pergotime som jag kan prova...hoppas det :) är 35 och ett halvt snart och vill så gärna ha ett barn till och inte vänta längre... Har du någon behandling? Pergotime? Brukar pergotime fungera?

• Panda79

Undrar också varför det kommer blod en vecka efter mens som håller på flera dagar.nu snart i 3 v... Fattar ingenting...

• Panda79

Ja jag ska kolla upp det..hur länge har du tagit pergotime? Har hört att man bara får det i 3 mån? Men det är ju inte länge,det brukar ju ta i snitt 7 månader att bli gravid...!

• Panda79

Fick glad gubbe på ägglossningstestet igen för 3: e gången denna månad... Men har även haft blödningar i 3 v...känns som att kroppen försöker ägglossa men lyckas inte...?

• Panda79

Var på en privat klinik denna v och hon skrev ut pergotime till mig :) hämtade ut den på Apoteket idag( den var inte slut nu) ,fik också otrivelle sprutan,glömde lägga den i kylen och kom på det när 12 timmar hade gått så nu har jag lagt den i kylen,är den förstörd nu tro??!!

Svar på tråden Pco!