• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Ranunkel
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-23 13:28:56 följande:
    Du verkar ha ovanliga tavlor du gillar rött orange i tavlorna och du gillar morgon dagg och kaffe

Nja, just nu har jag en stor tom vägg som jag i för sig planerar att måla tavlor till (i gula nyanser). Dagg är fint men jag dricker faktiskt inte kaffe alls.

Är tyvärr jobbsökande, hur lång tid tror du det dröjer tills jag börjar jobba igen, eller kommer jag att plugga istället?

• Moppsy9

Tack för svaren!

Jag har djur, det kanske är det du känner? :)

Funderar på studier, det kanske är en fingervisning att jag borde göra det då!

Ranunkel skrev 2015-02-23 14:33:51 följande:

Nja, just nu har jag en stor tom vägg som jag i för sig planerar att måla tavlor till (i gula nyanser). Dagg är fint men jag dricker faktiskt inte kaffe alls.

Är tyvärr jobbsökande, hur lång tid tror du det dröjer tills jag börjar jobba igen, eller kommer jag att plugga istället?

Ok var nog de färgerna jag såg blir fint ;)

Tror plugga du är en sån som aldrig riktigt kan bestämma dig vad du ska göra du vill lunka fram inget illa ment <3;)
    Moppsy9 skrev 2015-02-23 14:35:09 följande:

Tack för svaren!

Jag har djur, det kanske är det du känner? :)

Funderar på studier, det kanske är en fingervisning att jag borde göra det då!

Ja jag tror det
  • Moppsy9

Angående lagar och regler har jag i helgen läst en del om lagar och regler, då jag har funderat på att säga upp mig och sadla om i mitt yrkesliv! :)

• Fizzy
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-23 09:59:35 följande:
    Känner mig osäker på morbrodern tar ni med saker och visar som han gillade innan?

Tror inte hon är besviken och att du inte ska vara så hård mot dig själv hade hon nån fläta eller hårippsättning klämmor typ??
    Ja han ser bilder och sånt, men han vet inte ens vad man använder en tandborste till nu mera!

Min syster hade alltid uppsatt hår några enstaka ner släppt men inte ofta! ????
  • Ranunkel
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-23 14:36:24 följande:
    Ok var nog de färgerna jag såg blir fint ;)

Tror plugga du är en sån som aldrig riktigt kan bestämma dig vad du ska göra du vill lunka fram inget illa ment <3;)
    Tack! Där har du nog helt rätt...
    Anonym (:)) skrev 2015-02-23 14:30:02 följande:

Det är han, Viktor lider av en allvarlig diagnos kan du känna något om hans tillstånd och framtid

Anonym (:)) skrev 2015-02-23 14:30:02 följande:

Det är han, Viktor lider av en allvarlig diagnos kan du känna något om hans tillstånd och framtid

Finns nåt sorgligt kring anhöriga till honom...
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd