• Ranunkel

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej!

Undrar om jag kommer att träffa den stora kärleken? I så fall var, när och hur och hurdan är han? Blir det några barn? Flört

Vad kommer jag att jobba med i framtiden?

Är rödhårig och har brungröna ögon.

• Ranunkel
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 15:23:56 följande:
    Du är försiktig och vill ha en storväxt händig man kanske en som vadrar i fjäll

Tror ett barn ser telefoner som yrke
    Att jag är försiktig stämmer bra in, och en händig fjällvandrare låter trevligt, men att jag kommer att jobba med telefoner känns otippat! Kul tråd i alla fall!
  • Ranunkel
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 19:12:23 följande:
    Ranunkel skrev 2015-02-21 19:04:08 följande:

Att jag är försiktig stämmer bra in, och en händig fjällvandrare låter trevligt, men att jag kommer att jobba med telefoner känns otippat! Kul tråd i alla fall!

ok kände typ telefonist el sitta i en stöd telefon linje och hjälpa människor
    Spännande! Ser du något mer om mig? Är så himla nyfiken!
  • Ranunkel
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-23 13:28:56 följande:
    Du verkar ha ovanliga tavlor du gillar rött orange i tavlorna och du gillar morgon dagg och kaffe

Nja, just nu har jag en stor tom vägg som jag i för sig planerar att måla tavlor till (i gula nyanser). Dagg är fint men jag dricker faktiskt inte kaffe alls.

Är tyvärr jobbsökande, hur lång tid tror du det dröjer tills jag börjar jobba igen, eller kommer jag att plugga istället?

• Ranunkel
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-23 14:36:24 följande:
    Ok var nog de färgerna jag såg blir fint ;)

Tror plugga du är en sån som aldrig riktigt kan bestämma dig vad du ska göra du vill lunka fram inget illa ment <3;)
    Tack! Där har du nog helt rätt...
  • Ranunkel

Hej!

Skrev till dig i våras om diverse saker. Jag funderar på att återuppta en utbildning som jag hoppade av för flera år sedan. Kan du se om det är rätt väg att gå? Jag har lite svårt att ta mig igenom kurser, och jag tvekar på att söka till denna då jag inte orkar misslyckas en gång till. Eller bör jag satsa på något helt nytt? I så fall, inom vad?

Förresten, får du in något om den händige fjällvandraren och när han kommer att göra entré? ;)

Jag kan också berätta att jag började dricka kaffe i somras! Du fick in att jag tyckte om kaffe, vilket jag inte tyckte stämde alls, men så började jag dricka det på jobbet och kom på sedan i efterhand vad du hade skrivit. :)

• Ranunkel
    fredsduvan skrev 2015-10-13 17:41:27 följande:
    Hej Hej: ) haha vad kul det med kaffet

Tror du ska göra nåt annat ser dig inom försäljning faktiskt: )

Mannen kommer komma till våren känns det som <3

Tack för svar!

Intressant med försäljning. Jag har faktiskt sökt en del butiksjobb men utan att få napp. Kan du se inom vilken bransch? Är det att stå i butik eller är det någon annan typ av försäljning? Är det "bara" att fortsätta söka på annonser eller får jag det på annat vis? Bör jag plugga något innan jobbet kommer?

Ursäkta för många frågor, men det känns skönt att få lite vägledning!

Kram!

• Ranunkel

Hej igen!

Just nu skulle jag behöver hjälp med att hitta en sak som jag har lagt på ett "bra ställe". Jag har en röd hjärtformad plyschbörs, med texten "Paris" broderad på den i vitt. I börsen ska det ligga lite amerikanska pengar som blev är från en resa. Jag tänkte ge börsen till en kompis som snart ska åka till USA men jag hittar den ingenstans. Jätteirriterande! Jag har gått igenom i princip alla lådor i förråden!

• Ranunkel
    fredsduvan skrev 2016-05-11 21:16:43 följande:
    Känner två ställen först i någon väska

Sen får jag in att den trasslat in sig och lyckats lagt sig längst bak i nån låda <3

Tack!

Den låg längst bak i en låda! :)

• Ranunkel

En fråga till!

Nu när det har blivit vår så har min längtan efter en liten trädgård väckts igen och jag önskar mig inget hellre än en liten täppa. Jag funderar på om det finns möjlighet till att byta min lägenhet till en grannes som har uteplats. Kommer drömmen gå i uppfyllelse?

Tack! :)

• Ranunkel
    fredsduvan skrev 2016-05-13 09:37:11 följande:
    Du kommer få din täppa på ett eller annat sätt :) <3
    Åh, tack! Men får du in något mer än så? Tid, plats, sammanhang?

Kram på dig!
  • Ranunkel

Av ren och skär nyfikenhet undrar jag om du ser något särskilt på gång i framtiden för min del. :)

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd