• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    Anonym (Felicia) skrev 2015-02-20 14:58:35 följande:

Hej! Snälla svara.

Kommer jag få barn? När? Börjar misstänka att det är fel på antingen mig eller min sambo. Kan du se vem?

Skulle vilja veta om du kan se något om min framtid. Vet att det är svårt bara över en text.

Kan du se något om min framtid?

Vill helst inte svara på bebisfrågor men tror att ni bägge ska gå till gyn och kolla er

Ser att du är vilsen vet inte vad du passar till velar mellan två drömmar och samtidigt pratar ni att du ska vara hemmamamma senare
    Anonym (Hmmm) skrev 2015-02-20 15:02:44 följande:

Jag tänkte skola om mig och undrar vilka yrken som skulle passa mig?

Jag har även sökt till tandsköterska , kommer jag komma in på utbildningen som börjar i sommar?

Sen är jag extremt trött och varit det under flera år, undrar vad det beror på.

Ja jag gissar att du kommer in och det känns rätt

Tror du har B och D vitaminbrist kolla även upp sköldkörteln du borde ta upp din sport el hobby igen ;)
  • nonameleft
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-20 14:50:38 följande:
    1 ja ett till är du gravid redan tro? :)

2 ja

3 efter en löneförhandling el jobbförflyttning

Ta det lugnt du har dåligt tålamod du är som en tonåring i en vuxen kropp haha ;) ( väl menat)
    LOL Alltså den sista kommentaren är så mitt i prick som det bara kan bli. Det får jag ofta höra av min respektive ;-P

1) Inte gravid än men försöker intensivt.
    2) Förlovad och väntar ot
    åligt på att vi ska bestämma datum
    3) Min respektive leter jobb för att komma närmare mig. Just nu kör vi distans. Detta kan ta ett tag. Han kommer dock att f
    å löneförhöjning redan nästa månad så jag hoppas att det är då vi hittar hus. Börjar ledsna på att leta.

Om du orkar med en följdfr
    åga så får du gärna säga om det är en liten kille eller tjej (som jag ska få)?

• Anonym (Felicia)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-20 15:04:42 följande:
    Vill helst inte svara på bebisfrågor men tror att ni bägge ska gå till gyn och kolla er

Ser att du är vilsen vet inte vad du passar till velar mellan två drömmar och samtidigt pratar ni att du ska vara hemmamamma senare
    Stämde väldigt bra. Tack :)
  • Anonym (Tjej)

Kul :)

Kommer jag och min kille spendera hela livet ihop? Vi har varit tillsammans i 5 år!

Vilka yrken kan passa mig? Har börjat plugga till kallskänka :) Hur kommer det gå?

Anonym (Tjej) skrev 2015-02-20 15:10:48 följande:

Kul :)

Kommer jag och min kille spendera hela livet ihop? Vi har varit tillsammans i 5 år!

Vilka yrken kan passa mig? Har börjat plugga till kallskänka :) Hur kommer det gå?

Om ni kommer vara ihop längre beror på om ni orkar med varann hehe ni är lika envisa bägge

Kallskänka blir bra du kommer vara på två ställen innan du landar rätt el så kommer du till skott och startar eget som du funderar på ;)
  • Anonym (jess)

Jag vet inte om jag vill ha barn. Är 30 nu och känns som att jag måste bestämma mig. Tror jag har ett hormonellt fel dock. Kommer jag och min man att få barn, och när i så fall? 

Anonym (jess) skrev 2015-02-20 15:19:32 följande:

Jag vet inte om jag vill ha barn. Är 30 nu och känns som att jag måste bestämma mig. Tror jag har ett hormonellt fel dock. Kommer jag och min man att få barn, och när i så fall? 

Kan inte svara tyvärr
  • Anonym (jess)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-20 15:21:51 följande:
    Kan inte svara tyvärr
    Vad synd, men jag frågar en fråga till, det här är spännande! Kommer min man och jag att ha ett fortsatt bra äktenskap?
    Anonym (jess) skrev 2015-02-20 15:25:58 följande:

Vad synd, men jag frågar en fråga till, det här är spännande! Kommer min man och jag att ha ett fortsatt bra äktenskap?

Ja men vet inte varför jag får in en syster ??
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd