• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Shoreline

Kommer jag och min sambo att få barn inom snar framtid naturligt eller kommer vi behöva hjälp?

nonameleft skrev 2015-02-20 14:45:59 följande:

Hej TS!

Några frågor:

1. Får jag fler barn?

2. Kommer jag gifta mig?

3. När hittar vi nytt hus/lägenhet?

:)

1 ja ett till är du gravid redan tro? :)

2 ja

3 efter en löneförhandling el jobbförflyttning

Ta det lugnt du har dåligt tålamod du är som en tonåring i en vuxen kropp haha ;) ( väl menat)
    Shoreline skrev 2015-02-20 14:49:07 följande:

Kommer jag och min sambo att få barn inom snar framtid naturligt eller kommer vi behöva hjälp?

Känner tyvärr inget just nu om detta

Men om det inte sker naturligt finns det ju lösning på det ;)
  • Anonym (säg mig..)

Kommer jag och min käraste hålla med alla faror som hotar oss, eller som bara spökar i Mitt huvud?!
    Och kommer vi få det någorlunda stabilt när det gäller pengar?
    Kommer jag kunna börja få orgasmer, få bort min spärr snart?

Anonym (säg mig..) skrev 2015-02-20 14:54:13 följande:

Kommer jag och min käraste hålla med alla faror som hotar oss, eller som bara spökar i Mitt huvud?!

Och kommer vi få det någorlunda stabilt när det gäller pengar?

Kommer jag kunna börja få orgasmer, få bort min spärr snart?

Du verkar tyvärr ha varit med om trauma av nåt slag och jag föreslår att du går och benar ut i samtal och känner kontrollbehov...

• Anonym (Felicia)

Hej! Snälla svara.

Kommer jag få barn? När? Börjar misstänka att det är fel på antingen mig eller min sambo. Kan du se vem?

Skulle vilja veta om du kan se något om min framtid. Vet att det är svårt bara över en text.

Kan du se något om min framtid?

• Minna76

Jag är singel idag och undrar hur och när jag kommer att träffa kärleken i livet för mig? Hur känner jag igen honom och hurdan är han?

Minna76 skrev 2015-02-20 14:59:34 följande:

Jag är singel idag och undrar hur och när jag kommer att träffa kärleken i livet för mig? Hur känner jag igen honom och hurdan är han?

Du gillar snälla killar ser en ljus kille som du kan lita på du hatar otrohet och lögner nån i din släkt har svikit dig
  • Anonym (Hmmm)

Jag tänkte skola om mig och undrar vilka yrken som skulle passa mig?

Jag har även sökt till tandsköterska , kommer jag komma in på utbildningen som börjar i sommar?

Sen är jag extremt trött och varit det under flera år, undrar vad det beror på.

• Minna76
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-20 15:02:00 följande:
    Du gillar snälla killar ser en ljus kille som du kan lita på du hatar otrohet och lögner nån i din släkt har svikit dig
    Snälla killar stämmer och att jag värdesätter ärlighet. Ingen i min släkt har svikit mig men nog min exman....Tack för du tog dig tid Glad 
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd