• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Manik skrev 2015-03-08 19:24:27 följande:

Hej! Du är ju fantastiskt duktig! Min son tränar juijutsi och tror att det är väldigt bra för honom med tanke på att hitta fokus och att lyssna på andra. :) Jag väntar nu mitt tredje barn.
    1.Kan du se hur den kommer att bli både till sätt och utseende.
    2. Ungefär hur mycket kommer "hon" om det är en hon? att väga när hon föds och längd?

Tusentack för att du tar dig tid! <3

Vill inte tjata men undrar om du kan se något angående frågorna jag skrev till dig? :) Önskar dig en god natt. :)
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-08 22:07:57 följande:
    Hej! Du är ju fantastiskt duktig! Min son tränar juijutsi och tror att det är väldigt bra för honom med tanke på att hitta fokus och att lyssna på andra. :) Jag väntar nu mitt tredje barn.

1.Kan du se hur den kommer att bli både till sätt och utseende.

2. Ungefär hur mycket kommer "hon" om det är en hon? att väga när hon föds och längd?

Tusentack för att du tar dig tid! <3

1Ljusare yrvädet sparkar mycket i magen

Glad envis rättvis igång...

Ca 3084g

Ca 50 lång
    Tack för ditt svar. Ska bli kul att se om det stämmer! :)
  • Manik

Har lite frågor som jag funderar kring, kanske du kan se ngt?

Kan du se hur mycket i vikt jag kommer att gå upp i vikt denna graviditeten? Undrar också över husfrågor. Vi har funderat fram och tillbaka när det gäller flytt då vi kommer att få det trångt när bebis kommer. Vi var i förra veckan hos en mäklare och hon ska komma hem till oss på torsdag för att värdera huset inför en ev. flytt/bygga ut. Kan du se hur det kommer att bli?? Vi har ett speciellt område som vi gärna vill köpa hus i, kan det bli något till salu där som vi kan köpa? :)

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 13:58:19 följande:
    Känner ca 15 kilo viktuppgång

Och känner in grönsaker du verkar frossa i

: -D Känner mer för utbyggt på ert hus
    Tack, älskar tomater just nu och mandel :)
  • Manik
    Manik skrev 2015-03-09 14:01:56 följande:
    Tack, älskar tomater just nu och mandel :)
    Kan du se något mer? :)
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 14:07:20 följande:
    Ja att du känner av längs ner i ryggen ut i benet ibland
    Ja, det stämmer, har även ont i kroppen med värk och stickningar. Kan du se hur jag ska kunna bli av med värken?
  • Manik

Kan du se något om hälsan hos mina föräldrar? Kommer de att få leva länge än?

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 16:09:57 följande:
    Känner yrsel hos en av dem
    Ok, något annat? Min mamma väntar på operation snart.
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 16:12:51 följande:
    Ok är det nåt med organ o kroppen? Eller typ gallsten?
    Hon har en knuta i den ena armen nära armhålan som ska tas bort.  Ingen gallsten. Har lite problem med hjärtat. Kan du se om hon kommer att vara med oss länge till?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-09 16:20:20 följande:
    Ska tänka känna återkommer <3
    Tack! <3 Hon är en väldigt viktig människa för mig. Hon betyder så mycket. Har en till fråga, kan du se vad beror på att jag har så ont i magen? Har haft magsmärtor sedan i fredags. Har även kräkts.
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd