• Manik

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag är så nyfiken på det lilla barn som vi väntar. Vad kan du se? Berätta allt! :) Kön? Hälsa? Utseende? Ja allt du kan få fram ;)

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-24 14:46:38 följande:
    Hej :)

Känner tjej ljusbrunt hår blå ögon fast melerade när hon blir äldre

Lätt att skratta tror nån smilgrop

Nyfiken och vill vara med överallt <3
    Tack! Låter så mysig! Längtar tills hon är här! :) Väntar på besked från fostervattensprovet från förra veckan, hoppas det kommer snart. Håller på att bli tokig på denna väntan.... Hoppas på att det ligger i brevlådan i morgon. Kan du se vad vi kommer att välja för namn eller bokstäver? :)
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-24 15:02:06 följande:
    Nåt i känner jag typ ida el linnea typ

Fast känner även in petra men det känns som en vuxen person :)
    Vi gillar gamla namn som även är gångbara utomlands. Ida eller Linnea kanske det kan bli. ;) Petra känner jag ingen men det kanske är barnmorskans namn ;) :) Tusen tack igen för att du tar dig tid!!!
  • Manik

Hej! :) Behöver din hjälp. Funderar över hur jag och maken kommer över ett problem som vi haft i många år. Svartsjuka handlar det om. Jag känner mig osäker över en annan kvinna som är hans kompis. När jag tar upp det så får jag ganska ofta en hint om att jag varit otrogen för väldigt många år sedan tillbaka. Det sårar så djupt. Vad kan vi göra för att gå vidare? Vad ligger bakom?? Tacksam för ditt svar. <3

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-30 11:41:24 följande:

Ställ honom mot väggen och förklara att du vill att han förklarar för henne att det bara är du som gäller

Jag har pratat med honom flera gånger och då amvänder han att det som jag gjorde för 19 år sedan emot mig. Varför gör han så? Kan du se? Tack.
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-30 12:56:16 följande:
    Nej det förstår jag inte för tror inte han gör nåt m henne... kanske som en hållhake på dig för han är rädd att du ska göra nåt...
    Kan det vara något gammalt som han går runt och bär på? Han är nummer 1 för mig och som jag känner det kommer han alltid att vara det. Vad känner du?
  • Manik
    Manik skrev 2015-03-30 16:33:38 följande:
    Kan det vara något gammalt som han går runt och bär på? Han är nummer 1 för mig och som jag känner det kommer han alltid att vara det. Vad känner du?
    Kan du känna in? Tacksam att du tar dig tid! <3
  • Manik

God morgon! :) Undrar om du kan se vad det är som är fel i min mage. Har ofta besvär med magsmärtor. Har även besvär av värk i kroppen. Vad är felet?

• Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-31 08:26:58 följande:
    Du kanske har svullnad / vätska ikroppen... gå och ta prover på vårdcentral så du inte börjar få ledbesvär <3
    Tack! Har precis bokat in en tid på vårdcentralen. Men är fundersam på mina magsmärtor som kommer titt som tätt. Kan det vara gallsten trots att jag inte har någon galla?
  • Manik
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-31 08:39:56 följande:
    Hmm du har inte känt av när du kissar tänker urinvägsinfektion. ..
    Nej, inte någonting när jag kissar. Har varit på Akuten nu senast för 5 dagar sedan och då togs urinprov som inte visade på något, bara att jag hade socker i urinen.
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd