Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Orolig) skrev 2015-02-24 23:11:49 följande:

[quote=74917433][quote-nick]Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-24 20:04:08 följande:[/quote-nick]

Ser du vem det är?

[/quote]

Antingen mamman till exet eller en annan kvinna ta hjälp utifrån om det blir nödvändigt

Känns som nån maktmissbruk och barnen hamnar emellan
    Anonym (Rain) skrev 2015-02-25 00:01:49 följande:

Hur blir det med barn för min del? När blir det aktuellt? Kommer det att ta tid eller funka relativt snabbt?

Tror normal snabbt ca 3-8 månader

Ser marathon nån du känner som löper el du själv?? :) haha får in saker ibland och då säger jag dem
    Anonym (????) skrev 2015-02-24 22:45:22 följande:
    Kom till klarhet med vad du menade med denna meningen. Tyvärr.....
    Min nära kolega som jag nämnde är i vecka elva fick tyvärr missfall i lördags. Tydligen hade barnet slutat att växa redan i vecka fem men det var först nu som kroppen reagerade. Gråter Så otroligt ledsen för deras skull. Samtidigt kan jag inte hjälpa att känna både lättnad och skuld! De har försökt i ca ett år och vi har pratat en del om det. När hon berättade så blev jag både glad men också svartsjuk (!)...Att det inte var jagSkäms..... Det trodde jag aldrig om mig själv!KräksSkrikandes
    <3 detta är ju jobbigt för alla 
    kram
    Anonym (Tveksam) skrev 2015-02-25 09:06:02 följande:
    Tack för givande svar!

Rädslan kommer alltid när vi släcker ner. Har en trasslig barbarndom jag inte helt bearbetat klart. Tror inte att jag är rädd för att vår bebis ska bli sjuk generellt, men hon är sjuk just nu för första gången. Jag vet inte hur många gånger jag bett om att bli lämnad ifred trots att jag knappt tror på andar. Känner mig inte redo eftersom att jag blir så rädd. Några tips?
    tror att du ska ha lugn musik på bra även för bebis och ha en liten lampa tänd 
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-25 09:08:34 följande:
    tror att du ska ha lugn musik på bra även för bebis och ha en liten lampa tänd 
    och gå igenom hela kroppen spänn en kroppsdel i taget och slappna av gå igenom alla delar sist trycker du huvudet mot kudden och slappnar av sen och sen ligger du och jämför spänd mot avslappnad
    Har du råkat bli instängd som liten?
    Anonym (När??) skrev 2015-02-25 08:54:11 följande:
    Åh, så han kommer få jobbet? Tror du det? :) Vad heter den mannen han ska prata med?
    får in håkan eller stefan vet inte varför kanske mats med...
    Mars skrev 2015-02-25 09:00:54 följande:

Du får gärna testa om du kan känna vad jag heter och vad jag har för hårfärg och ögonfärg? :)

tror ljusbrunt hår och ögon med olika färger men en mer framträdande det är släktdrag :)
    kan vara nåt med maria eller cecilia fast är osäker :) även helene får jag in men det kan vara nån vän...
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-25 09:14:12 följande:
    tror ljusbrunt hår och ögon med olika färger men en mer framträdande det är släktdrag :)
    kan vara nåt med maria eller cecilia fast är osäker :) även helene får jag in men det kan vara nån vän...
    fast känns som du tonat det mörkare 
    Anonym (Upp o hoppa) skrev 2015-02-25 09:30:16 följande:

Ser du nått om min dag?:) glada nyheter? Nått jag borde göra/ska göra

du borde tvätta :) haha vet inte vf det kom in 
    annars tror jag att du har nåt roligt som kommer till helgen
    du får andra att skratta och du medlar ofta mellan personer vilket kan behövas ibland :)

Semlan skrev 2015-02-25 10:07:30 följande:
    Det är vad jag också tror. Har dock inte kollat kön. Gick in i v 22 idag, alltså 21+0 =)

Jag har en till fråga, jag har en 2 åring som sover oroligt ibland, hon kan vakna vissa nätter och vara helt hysterisk och ibland så små gråter hon nästan hela natten, vad kan det bero på? Något som stör eller bara mardrömmar?
    Undrar också om min kära mormor besöker mig? =)
    nattskräck kallas det bara krama henne väck inte och blandat med drömmar för att bearbeta alla intryck hon är en fin känslig flicka :)
    det kommer gå över 
    tror hon kollar ibland bara för att se att du mår bra
    känns som mormor var väldigt hurtig och igång mycket typ smidig för sin ålder inte så tantig typ
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd