jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Jag bär på en viss oro för framtiden.
Finns det något direkt hot mot mig och min närmsta familj (min man och mitt barn)?
Jag bär på en viss oro för framtiden.
Finns det något direkt hot mot mig och min närmsta familj (min man och mitt barn)?
Kom på... Hur ser den ekonomiska biten för mig ut från nu och säg, tre år framöver? Bättre, sämre? Samma jobb, annat jobb, utan jobb?
Och hur går det med mitt viktmål?
Känns som det är samma jobb med nån förflyttning där eller fler arbetsuppgifter så bättre ekonomi framöver
Du har haft lite tufft med ekonomin emellanåt
Tror du ska cykla och få upp kondisen ännu mer
Tusen tack för svar!
Jag hoppas att du vet att det uppskattas mycket!
Ja, det stämmer. Har varit tufft i perioder och i 90% utav gångerna är det inte blivit så pga mig själv Så det vore underbart om det nu släpper lite.
Det tillkommer en hel del förändringar nu fram över på jobbet så det ligger något i det du säger om nya arbetsuppgifter. Några kloka ord på vägen?
Cykla,,,, Inte min favvo precis
Men jag fattar hinten. *skrattar*
Vart borde jag åka i sommar, inte med :)
Vart borde jag åka i sommar, inte med :)
Tack :)
Hej igen=)
Jag har två vänner som försöker innerligt att bli med barn, den ene är min allra bästaste vän och har kännt henne länge, hennes namn börjar på ett P, de har försökt länge med att försöka få ett syskon och det har ju inte blivit bättre av att jag har "ganska" lätt att bli gravid och detta tär lite på vår relation, jag förstår hur hon känner det då jag själv ganska nyligen genomgick nå jobbigt och jag har sagt åt henne att jag har full förståelse för detta, men jag vill inte att hon ska dra sig undan som hon tyvärr gjort lite granna känner jag=(... ser du om de får sitt efterlängtade syskon? ska de fortsätta kämpa vidare eller är det meningslöst?