Inlägg från: Anonym (testar=)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testar=))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 11:19:26 följande:
    Ja; )
    Känner budskap minnen i lägenheten känner köksluckor mm
    måste vara det ja då jag sitter och skriver dagligen, mest på datorn men ibland använder jag pennor=)

haha köksluckor?=)

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 11:30:44 följande:
    Ja nån ful färg :'D
    kan nog stämma=)jag har haft så många lägenheter haha och en del var inte alls vackra=)

han arbetade själv inom byggbranschen och låg borta i veckorna och försökte när han hade tid hemma att rusta så gott han kunde bland annat i huset, han ville ha det fint och snyggt=)

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 11:44:52 följande:
    ;)
    tack för dina svar och jag önskar dig och de dina en trevlig helg=)
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 11:49:16 följande:
    Detsamma ha nu en mysig helg:)
  • Anonym (testar=))

Hej lite feedback till dig TS!=))

Jag har skrivit till dig tidigare då jag är gravid och frågade om du kunde se kön, du skrev pojke vid två tillfällen fast jag hade drömt flicka=)
    Kommer precis från mitt RUL och ja du hade helt rätt, gick inte att ta miste på, för det blir en liten lillebror<3

ser du om jag kommer gå över tiden eller får jag lite tidigare? stor eller liten bebis?=)

kram

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-16 19:16:43 följande:
    Kul :)
    Känner ca 3670 g ca 3 dagar tidigare eller 3 dagar efter
    =) ja det låter som en bra vikt å de två senaste har vägt runt det=) haha jag vill ju inte gå över så vi hoppas på lite tidigare=))
  • Anonym (testar=))

Hej=) jag undrar så vad du kan läsa av om mig, jag har skrivit tidigare till dig och fått klockrena svar=)
    jag har nu inte långt kvar till förlossning och jag undrar vad du kan se om den? går jag tiden ut eller får jag tidigare?fick lite panik förra helgen när jag kände av förvärkar för första ggn så här tidigt  en graviditet och kände att nej jag är inte alls redo ännu då jag inte hunnit ställa iordning vagga å packa bb-väskan men nu är vaggan klar iallafall=) kan du se om det blir vaginal eller snitt och om bebisen kommer att envisas med att ligga i säte? väldigt tacksam för svar då jag går å grunnar på detta dagligen=/ vantrivs dessutom med min bm och gruvar mig inför varje besök, skönt att de är så sällan men känns som man blir nedtryckt av henne varje gång=/

under rutin ultraljudet kunde både jag å pappan se vad det var för kön men ändå har jag känslan att det är det andra könet ändå? vi båda är inställda och har förberett utefter vad vi såg haha...

kram å ha en fin dag=)

• Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-07-31 11:50:46 följande:
    Hej ;) jag förstår dig får in en bm med stam min som är besserwisser och pratar innan man pratat klart och viftar bort saker... ;) känner att det blir vändförsök tror det blir vaginal får in en pojke får in en vecka tidigare kram
    haha ja det stämmer bra vad du får in om henne=) ahh typiskt, har misstänkt det hela tiden att det kommer bli ett vändningsförsök å jag hoppas verkligen på ett vaginalt,speciellt för min makes skull då detta är hans första barn=) men blir det inte det så är det så, jag tar det som det kommer, jag får vara glad för att mina tre tidigare har varit relativt enkla, man kan väl inte alltid ha tur=) ja jag hoppas verkligen på lite tidigare då det börjar bli bra tungt nu=)  Pojke stämmer enligt rul och dina tidigare svar=) tack så hemskt mycket för att du tog dig tid, bara å förbereda sig på ett vändningsförsök å hoppas att lilla busen vänder sig då och håller sig kvar=)

kan du se om vi får fler barn i framtiden eller kommer vi "nöja" oss efter denna?=)
  • Anonym (testar=))
    fredsduvan skrev 2015-07-31 12:42:27 följande:
    Kan bli en till men längre fram när den lilla kanske är 4 år:) du har lätt till skratt ser jag på dina ögon lite torr humor ser att du gillar fawlty towers eller din partner kanske... känner lite skämtsaker och spratt i din familj :) du gillar katter då de är självständiga och coola ,)
    aha spännande=) haha hmm pang i bygget vet jag ej om han gillar haha lär kolla med honom hahaha,inget vi kikar på ihop.......katter gillar jag, skaffade en väldigt speciell liten kisse här i vintras/våras=)

torr humor har både jag å mannen min=)

ha en fin dag=)

kram

• Anonym (testar=))

var in på din sida men chatten var stängd just nu,haha jag är tvungen å ställa en fråga igen,förlåt! uscha, fick nämligen syn på en sak i spegeln imorse efter duschen när jag hade kammat mitt hår, å undrar nu om du kan se vad felet är?får du in nånting?

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd