jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Känner budskap minnen i lägenheten känner köksluckor mm
haha köksluckor?=)
Hej lite feedback till dig TS!=))
Jag har skrivit till dig tidigare då jag är gravid och frågade om du kunde se kön, du skrev pojke vid två tillfällen fast jag hade drömt flicka=)
Kommer precis från mitt RUL och ja du hade helt rätt, gick inte att ta miste på, för det blir en liten lillebror<3
ser du om jag kommer gå över tiden eller får jag lite tidigare? stor eller liten bebis?=)
kram
Hej=) jag undrar så vad du kan läsa av om mig, jag har skrivit tidigare till dig och fått klockrena svar=)
jag har nu inte långt kvar till förlossning och jag undrar vad du kan se om den? går jag tiden ut eller får jag tidigare?fick lite panik förra helgen när jag kände av förvärkar för första ggn så här tidigt en graviditet och kände att nej jag är inte alls redo ännu då jag inte hunnit ställa iordning vagga å packa bb-väskan men nu är vaggan klar iallafall=) kan du se om det blir vaginal eller snitt och om bebisen kommer att envisas med att ligga i säte? väldigt tacksam för svar då jag går å grunnar på detta dagligen=/ vantrivs dessutom med min bm och gruvar mig inför varje besök, skönt att de är så sällan men känns som man blir nedtryckt av henne varje gång=/
under rutin ultraljudet kunde både jag å pappan se vad det var för kön men ändå har jag känslan att det är det andra könet ändå? vi båda är inställda och har förberett utefter vad vi såg haha...
kram å ha en fin dag=)
var in på din sida men chatten var stängd just nu,haha jag är tvungen å ställa en fråga igen,förlåt! uscha, fick nämligen syn på en sak i spegeln imorse efter duschen när jag hade kammat mitt hår, å undrar nu om du kan se vad felet är?får du in nånting?