Inlägg från: Anonym (testar=)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (testar=))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Godmorgon!=)

Jag måste bara skriva och testa igen, få se om du får in något om detta. Det är så att min äldsta son har vid flera tillfällen sagt att han har hört nån röst i sitt rum och senast igår var det någon som hostade intill hans skrivbord. Detta gör såklart att han emellanåt blir väldigt rädd för att vara hemma ensam på sitt rum. Jag brukar säga åt honom att hälsa dem att vara tysta istället så ska du se att det slutar.

Jag har själv kunnat hört någon som hostar/ drar in som om man vore snorig när jag varit helt själv hemma och det i övrigt varit helt tyst. Jag blir dock inte skrämd av detta men jag vill inte att sonen min ska vara rädd.

Kan du se vem det är som stör honom? har denne något budskap eller vad vill han?

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:07:03 följande:
    Hej :) känns som en släkting som haft cancer kan vara rökning lungor
    Känner att du ska träffa nån i helgen :)
    Ska jag?=) det låter trevligt haha men har bara inplanerat att få lite tid med sambon i helgen, äntligen=)

Hmmm ingen släkting som hör till mig har haft cancer iallafall men min morfar hostade och harklade sig emellanåt... är det kanske en släkting till sambon min?
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:16:17 följande:
    Ja det kan det vara :)
    Kanske en dejt träff er emellan
    Nån överaskning inbokad?
    någon överraskning vet jag ej om men det blir intressant att se efter helgen vad som hände=)

Ja typ, nödvändig shopping lite här och var, försöka hitta cykel till mellersta och en sväng på ikea och sedan passa på att käka nå gott=) och grilla på kvällen=) på sistone har det varit fullt upp med studier och mycket arbete=)

hmmm H eller Håkan? inget namn jag känner igen, sambon känner dock en vid namn Håkan men han lever ännu, jag får fråga honom om namnet när han kommer hem=)

Känner du av om den äldstes sons pappa är här ibland, han förolyckades alldeles för tidigt och för ung=( han har för övrigt ett H i sitt namn men ingen cancer där inte, hostade pga allergier ibland bara.

• Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:30:12 följande:
    Trevligt :)Ok kanske johan
    Fast den Håkan jag tänkte på lever :)
    aha ja men då är det sambons äldre kompis Håkan=)

Johnny? kan du beskriva honom?
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:45:33 följande:
    Lite slarvigt luftigt hår brunhårig en klocka på armen
    stämmer in bra=)
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:53:06 följande:
    Höll johnny på att skriva nåt känner pennor
    nej inte vad jag känner till tyvärr....han gillade mer fart,bilar och musik=)
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:56:03 följande:
    Charmig lite smalare intensiva ögon
    ja nog kunde han vara charmig allt, ögonen är de jag först ser när jag tänker på honom och försöker minnas honom själv så de stämmer att de måste ha varit intensiva=)
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 10:59:15 följande:
    Ok var det farten som blev hans bortgång...
    stämmer bra=( plus annat inblandat...
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 11:03:18 följande:
    Hör rock musik högt i bil fler är med..
    han lyssnade på all möjlig musik både rock och trance, disco, han var själv i bilen vid tillfället

jag vet att mina andra två barn och deras pappa brukar lyssna på rock i bilen om det är det du får in?=)

Vad är det med den gamla lägenheten?=)
  • Anonym (testar=))
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-13 11:00:55 följande:
    Men känner pennor hehe skriver du eller din partner eller är det månne håkan...?? Fast håkan kände jag mer som duktig på bygga mm
    haha inte jag och mina studier du känner då?=) 

tror inte på Håkan, Ja jag tror Håkan är det=)
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd