Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

lilla skutt skrev 2015-05-25 14:35:27 följande:

Du hade så rätt om mina provsvar ts.Ett värde bar lite väl högt som du skrev

De andra bra Tack!!!

Kan du se hur mina levervärden ser ut?

Och järn?

Lite förhöjt men inom referensramen järn är ok
    RapidAngel skrev 2015-05-25 16:05:11 följande:

Hej TS! 

Tack för dina svar! 

Jag vet att det är en otroligt generell fråga, men ser du någonting specifikt för mig och mitt liv i framtiden? Får du upp någonting speciellt?

Jag har axellångt ombrefärgat hår (från mörkbrunt till superljust) och grönblågröna ögon.

Tack på förhand <3

/ RapidAngel

Får in laser el tatuering.. får in nån Rebecca får in nån yngre kille du är svag för du är ungdomlig av dig
    Anonym (Vågar vi?) skrev 2015-05-25 18:36:38 följande:

Jag ska på utredning över ett fysisk problem med smärta. Jag hoppas så att det inte ska vara något allvarligare. Vad tror du? Just nu är jag så orolig.

Kan vara artros eller liknande men tror ditt psykiska mående gör sitt till kram
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-25 19:47:17 följande:

......ungefär liknande svar som jag fått tidigare.

Att han inte kommer vara en anonym person, utan hans namn kommer vara känt,  och att han kommer gå en väg som inte många gjort innan honom.

Kan du känna in honom som ett äldre barn/tonåring......hur han kommer bli som person och vad han behöver från mig?

Att du ger honom utrymme att utveckas på sitt eget sätt ni kommer ha en fin relation när han är kring 20års ålder tonåren är ju jobbig för de flesta:)
    Cissi2801 skrev 2015-05-25 23:19:05 följande:

Vi lyckades!!!!! Vi ska bli föräldrar

Grattis Kramar :)
    Anonym (Funderande och undrande) skrev 2015-05-26 00:18:51 följande:

Jag undrar om du kan se om/hur/när jag hittar kärleken. Jag har så himla svårt att se någon vid min sida, kan du? ;)

Tror i sommar någon mörk antingen på nåt badställe eller dans
    RapidAngel skrev 2015-05-25 21:38:27 följande:

Hej! Tack! 

Haha! Så sjukt spännande då just laser har med en framtidsdröm jag har! En yngre kille har jag redan (eller, 2 månader iallafall) och så ska jag hålla utkik efter en Rebecca! 

Tack igen =) 

Lite mer generellt, ser du om jag får ett lyckligt liv eller om det blir strävsamt?

Kramar! <3

Ett bra liv för du är gladlynt och positiv med pass upp så du inte tar på dig för mycket och bränner ut dig <3
    Anonym (Humlan) skrev 2015-05-25 23:11:44 följande:

Kan du se hur det kommer att gå för mina söner, kommer vi att ha en bra relation med varandra och med deras pappa?

Ja det känns bra får in en av sönerna kommer gå lite mer sin egen väg lite konstnärlig sådär :)
    Anonym (Yoda) skrev 2015-05-25 21:00:45 följande:

Vad kan du säga om mitt liv? Mörkblond, blå/melerade ögon, född 7 februari

Hej känner att du behöver ta ett djupt andetag o h begrunda dig själv :) och känna efter vad du verkligen vill känns lite rörigt i dit huvud emellanåt du vill att det händer saker vill ha kul och det är helt ok men underskatta inte lugnet och att bara ta hand om dig gör lugna saker spa massage meditera? Så kommer saker i ditt liv klarna :) <3
    sotoo skrev 2015-05-26 07:42:06 följande:

God morgon TS!

Kan du se vilka vägar som mina barn kommer att gå i livet? Kommer vi att ha en bra sammanhållning i familjen?

Hej en av dem känns språkligt begåvad och ser resor den andra vill ha lugnet istället :) ja en bra sammanhållning ni har kul och är ganska lika <3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd