jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Du hade så rätt om mina provsvar ts.Ett värde bar lite väl högt som du skrev
De andra bra Tack!!!
Kan du se hur mina levervärden ser ut?
Och järn?
Du hade så rätt om mina provsvar ts.Ett värde bar lite väl högt som du skrev
De andra bra Tack!!!
Kan du se hur mina levervärden ser ut?
Och järn?
Hej TS!
Tack för dina svar!
Jag vet att det är en otroligt generell fråga, men ser du någonting specifikt för mig och mitt liv i framtiden? Får du upp någonting speciellt?
Jag har axellångt ombrefärgat hår (från mörkbrunt till superljust) och grönblågröna ögon.
Tack på förhand <3
/ RapidAngel
Jag ska på utredning över ett fysisk problem med smärta. Jag hoppas så att det inte ska vara något allvarligare. Vad tror du? Just nu är jag så orolig.
......ungefär liknande svar som jag fått tidigare.
Att han inte kommer vara en anonym person, utan hans namn kommer vara känt, och att han kommer gå en väg som inte många gjort innan honom.
Kan du känna in honom som ett äldre barn/tonåring......hur han kommer bli som person och vad han behöver från mig?
Vi lyckades!!!!! Vi ska bli föräldrar
Jag undrar om du kan se om/hur/när jag hittar kärleken. Jag har så himla svårt att se någon vid min sida, kan du? ;)
Hej! Tack!
Haha! Så sjukt spännande då just laser har med en framtidsdröm jag har! En yngre kille har jag redan (eller, 2 månader iallafall) och så ska jag hålla utkik efter en Rebecca!
Tack igen =)
Lite mer generellt, ser du om jag får ett lyckligt liv eller om det blir strävsamt?
Kramar! <3
Kan du se hur det kommer att gå för mina söner, kommer vi att ha en bra relation med varandra och med deras pappa?
Vad kan du säga om mitt liv? Mörkblond, blå/melerade ögon, född 7 februari
God morgon TS!
Kan du se vilka vägar som mina barn kommer att gå i livet? Kommer vi att ha en bra sammanhållning i familjen?