Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (mamma1) skrev 2015-05-22 23:00:41 följande:

Hej igen och tack för att du hjälper så många!

Jag är utmattad och rätt så dålig som jag skrivit tidigare. Jag sover inte bra och kan knappt vila pga ljudstörningar. Jag hör bra på låga frekvenser (dova ljud). Stämmer det, är det något du kan känna in?

Just nu är det ett ljud som stör mig mycket. Det är en monoton dov ton från något mekaniskt, kanske en fläkt? Jag brukar bo sommarhalvåret i min sommarstuga just för att få lugn och ro, men sedan i sensomras/höstas så började detta ljud här ute.

Jag  hade väl hoppats att det skulle försvinna, men när jag kom ut hit för ungefär en månad sedan så är ljudet kvar. :(

Kan du se något om detta ljud? Kommer det vara kvar här? Måste jag flytta?

Jag mår som sagt bättre bara det är "tyst" och jag kan sova och vila. Nu är det katastrof. :( Eller vad ser du?

Hej är det andra stugor i närheten så fråga om de hör samma annars får jag in fläkt eller nån värmekälla du kan kolla upp du har inte lysrör? De låter ju också ibland kram
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-23 13:44:23 följande:

Jag undrar hur det blir med min 4åriga bonusdotter, kommer det upplägg vi har idag för henne rulla på framöver eller kommer det förändras? om det förändras, kommer hon vara här mer eller mindre?

Tror det kommer flyta på men känner att hon är hladare hos er hon behöver rutiner
    Jue skrev 2015-05-22 23:03:35 följande:

Kommer jag träffa någon kille (som i pojkvän) inom en snar framtid?

Hehe hoppas på svar :)

Ja nån som har j i namnet känns som du sett han tidigare <3 får in hampus känner du nån med det namnet?
    Anya skrev 2015-05-22 23:10:25 följande:

Kan du se någon graviditet på mig inom närmsta tiden? I sånafall när/tidsperspektiv?

fick in 3 månader
    lilla skutt skrev 2015-05-23 00:35:06 följande:

Något bra råd till min bror för att må bättre?

Och hur har hans dotter det?

Han har blivit sviken tidigare känner sig ensam fast han har folk runt sig han måste bryta negativa mönstret borde ut och jogga el träna nåt dottern kommer må bättre när han måe bättre annars känns massage ryggen känner jag av... och kbt bra för honom om han kommer iväg han är envis ;) ska ha det på sitt sätt
    Anonym (Undrande änglamor) skrev 2015-05-23 10:29:20 följande:

Det kan vara samma själ, det kan vara en flicka skrev du. Men det betyder ju att det inte kan vara det också..? O viktigast av allt.. Kommer barnet födas frisk o leva??

Hej själar har inget kön känns frisk kram
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-23 14:10:16 följande:

Ok, trodde inte riktigt gillade att vara hos oss. Jag är den som mest tar hand om henne (hennes pappa är oftatst upptagen med annat när hon är här) och hos mig (oss)har vi rutiner och regler för saker och ting, som jag trodde hon tyckte var jobbigt. Hon tycker dock om att leka med min dotter som är 3år.

Känner du om hon tycker om mig? Hur känner hon inför sin pappa?

Har hon det bra hos sin mamma och bonuspappa?

Ja hon tycker om dig ttor hon har det bra hos er alla fast pappan verkar nervös att vara m flickan tror han behöver stöd med det sen känns det som han är besviken på m mamman
    Anonym (mamma1) skrev 2015-05-23 14:16:33 följande:

Tack!

Ja, fler och fler av grannarna har skaffat luftvärmepumpar. Jag misstänker själv att det kan vara ljud från dem som stör och det blir resonans på vissa frekvenser inne i min stuga. Jag har ett lysrör i ett förråd, men det har jag stenkoll på,(är släckt) så det är inte lysröret. ;)

Om du ser framåt 2-3 år. Har jag sålt min stuga då? Eller har jag den kvar?

Tror du har sålt den tror du kommer skaffa en annan längre fram ;)men du behöver lugnet
    Jue skrev 2015-05-23 14:27:25 följande:

Nu blir jag lite smått rädd här. Det går faktiskt en Hampus på min skola som la till mig på facebook för ett tag sedan. Och en jag spanat in lite extra det senaste året heter John.... Wow coolt :)

<3 :)
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-23 13:50:53 följande:

Hej ja jag känner att det varit jobbigt och också jobbigt att inte kunna lita på sin partner det förstör ju så mycket och jan är ganska flörtig fast kan inte känna att han gått hela vägen med otrohet men jag förstår dig tror du hade mått bättre utan honom det känns dom du redan är på väg därifrån i tankarna du har en fin familj och är värd glädje jag känner av att du är ledsen kram

Ps laurela: menar inte att göra någon ledsen och det kan ibland vara gamla förhållanden jag läser in ds
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd