jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Det kan nog stämma......hur mår mamman till flickan?
Det kan nog stämma......hur mår mamman till flickan?
Hej,
Är allmänt nyfiken, kan du se något som kommer att hända i mitt liv inom det närmsta? :)
Jag har ljusbrunt hår (färgat blond) och melerade (grön-blå) ögon.
Har fått den känslan själv....Kan du känna in om hon dricker mycket?
Kan du känna av ifall om mannen får en fast tjänst på hans nuvarande arbetsplats?
Känner du av några syskon inom en snar framtid? Antal? Kön? <3
Vad känner du in om min lilla 1 åriga son som vuxen?
Frågar för jag fått något sagt om honom och undrar om du känner in /ser samma sak:)
Puffar min fråga
Återkommer <3
Ännu ett problem:
Det är nu andra gången som sonen och jag drabbas av något slags mikroskopiskt fiber/damm. Vi fick in det i huset i slutet av sommaren för 2 år sedan. Efter flera månaders arbete med bortsortering av drabbade textilier och kläder samt städning så var det bra igen.
Sonen har nu fått det i sina nytvättade kläder samt i luften sitt rum. Sedan har det spridit sig i övriga delar av huset så att det även kittlas i och kring näsan och i ögonen på mig. Får man det i kläderna via samtvätt med drabbat plagg tex så kryper och kliar det även på huden. Men jag har inte lagt till något gammalt "drabbat" plagg i hans tvätt. Så det är skumt.
Kan du se vad det är och var det kommer ifrån?
Hur har det kommit in i vårt hus?
Hejsan! Vad spännande tråd! Jag skulle vilja fråga dig en riktigt go get fråga - vet du om jag är gravid eller ej? För tidigt för att testa.
<3
Vad kommer provresultatet att bli om 4 veckor?
Vad kommer provresultatet att bli om 4 veckor?