jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Ja det
Har har KOL. Så det var i rätt område. Hur säker är du på att det blir en flicka? Jag ska göra något viktigt idag kl 13.00 kommer det att gå bra?
Ja det
Har har KOL. Så det var i rätt område. Hur säker är du på att det blir en flicka? Jag ska göra något viktigt idag kl 13.00 kommer det att gå bra?
Känner snitt 7-10/6 känner ingen bf före det
Hej! Kan du se om min förlossning kommer att starta innan mitt planerade snitt? (Jag kommer få snitt åndå så är inte orolig). Jag har bara några veckor till bf.
Kan du se något om bebisen i magen?
Jag har brunt hår med guldaktiga skiftningar och typ mörkturkosa ögon med lite grått i.
Hej! Kan du se om min förlossning kommer att starta innan mitt planerade snitt? (Jag kommer få snitt åndå så är inte orolig). Jag har bara några veckor till bf.
Kan du se något om bebisen i magen?
Jag har brunt hår med guldaktiga skiftningar och typ mörkturkosa ögon med lite grått i.
Förstod inte om du svarade på om du var säker på att det blir en flicka?:) hm något grönt.. Inte vad jag kan komma på nu!
Förstod inte om du svarade på om du var säker på att det blir en flicka?:) hm något grönt.. Inte vad jag kan komma på nu!
Känns som en tjej hårdrock
Vad lyssnar jag på för låt just nu? Eller artist?
Varför ar du det nicknamnet. Nyfiken...
Vad lyssnar jag på för låt just nu? Eller artist?
Halft rätt där. Var Pain men varken jag eller Artisten är kvinna, ja även om jag fått mig att framstå feminit. Gillar en gammal film med samma tittel. Avspeglar väl inte direkt min personlighet.
Nej dom grupp grupper jag lyssnar på är av motsatt kön.
Haha gitarrer men ingen katt.
Nu får du ösa på mer. Detta blev kul.
OK tågresan behöver inte ha med Patrik och s att göra :)
Vinylskivor är inget jag lyssnar på men har i närheten.
Repat med band stämmer, knasiga resor med andra band har också hänt. Men aldrig att jag undrat dagen efter vart jag är.
Ingen tågresa med en Patrik och en S, har väl åkt ytterst lite tåg så sett.