Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Mammablå skrev 2015-05-18 21:07:24 följande:

Var är mitt bankkort?

är det ett mastercard tror jag det är under papper  eller åkt slätt mot en vägg 
    känner även i en väska
    Anonym (Velar) skrev 2015-05-18 20:33:39 följande:

Jag har en pojkvän, och numera en älskare. Han är också i ett förhållande. Hur kommer det här gå?

det kommer nog sluta med att du separerar

Återkommer imorgon

Mammablå skrev 2015-05-18 22:36:29 följande:

Tusen tack hittade det i handväskan som jag redan hade genomsökt 2 gånger ^^ i väskan låg även papper :D

Yey! :)
    Anonym (Anonym2) skrev 2015-05-18 20:35:22 följande:

Har varit singel ett bra tag nu och trivs rätt så bra med det. Är ändå nyfiken, ser du någon ny kärlek för mig inom det närmsta? Hur/var träffar jag honom?

Skriv gärna nåt annat nick
    Anonym (Bollen) skrev 2015-05-18 20:37:47 följande:

Hej TS! När tror du vår bebis kommer ut och hur kommer förlossningen vara? Ser du några komplikationer? ??

Känner 37+ 3 känner inget mer <3
    AnonymaKlara skrev 2015-05-18 21:54:15 följande:

Hej! Jag väntar besked om datum för snitt och känner mig lite stressad eftersom jag har bf om fyra veckor och inte fått datum än. Känner du nånting kring detta?

Tack på förhand! :)

Känns som du får snitt om 3 veckor även om du skulle börja känna av så kan de göra planerat snitt tror jag
    Anonym (tjej89) skrev 2015-05-18 21:58:24 följande:

Kan det vara en graviditet på gång redan nu? Tycker bara det känns något annorlunda i min kropp men kan ju självklart bero på många saker!

Känner juli augusti så känner inget just nu <3
    Anonym (embs) skrev 2015-05-19 02:04:59 följande:

Hej Ts

Det är mitt namn som börjar på M och är likadan som de du beskriver men på ett annat språk? Känner du något mer från Mamma?

Känner du också ungefär när barnen blir till?

Får återkomma
    sotoo skrev 2015-05-19 07:21:15 följande:

Kan du få in något från mina döda föräldrar eller döda halvbror? Har de något de vill säga mig? Har funderat på att gå till ett medium tillsammans med min syster, om vi hittar någon.

Sånt här är ganska nytt från mig men får in en röd skjorta och rockmusik typ boppers el dire straits...och nån gammal bil
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd