Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Manik skrev 2015-05-18 08:59:42 följande:

Tack! Jag mår inte så bra just nu. Kan du se om jag måste föda tidigare på grund av mina gallstensanfall? Kommer vi att hålla ihop jag och maken?

Kan hända att du får bli igångsatt tidigare ja <3
    sotoo skrev 2015-05-18 13:39:16 följande:

Sen har jag en fråga om hur jag skall få mer energi...är det vila eller motionera? Göra mer saker eller mindre saker?

Promenader och avslappning och b6vitaminer
    Anonym (Humlan) skrev 2015-05-18 13:46:04 följande:

Är det så att du inte känner nåt, om min fråga alltså. Eller har den bara ramlat bort i hanteringen?

Du skrev att hon var lite tveksammare än mig och så undrade du om vi båda var singlar och det är vi.

Hej jag tar alltid de frågor jag känner mest på först men tycker du ska bjuda på mat och vin

Och berätta hur du känner och då får du se om hon känner samma jag är tyvärr osäker känns som hon blivit sviken tidigare och är lite rädd
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-18 13:50:59 följande:

Får du in det på mig eller på min partner....och ser du om det blir lugn och ro för oss tillsammans i framtiden? Eller kommer det alltid vara så här stormigt mellan oss....

Kan nog vara så att det alltid kommer vara såhär så vill ni så klarar ni det men om ni inte vill längre fram om ca 2-3år så kommer ni skiljas som vänner och sammarbeta bra <3
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-05-18 13:54:44 följande:

Kan nog vara så att det alltid kommer vara såhär så vill ni så klarar ni det men om ni inte vill längre fram om ca 2-3år så kommer ni skiljas som vänner och sammarbeta bra <3

sotoo skrev 2015-05-18 13:48:24 följande:

Googlade på det om vitaminerna och det verkar ju som det kunde vara en bra vitamin, plågas ju av humörssvängningar under PMS.

ja och tror även magnesium tuggtabletter
    Cissi2801 skrev 2015-05-18 14:25:00 följande:

Kan du se vilken anhörig det va?

Får in en person på ca 173 cm väst på sig kan ha ett namn med bokstaven i eller s med i namnet
    Minna76 skrev 2015-05-18 13:55:54 följande:

Jag en känsla av att exet inte har någon ny på gång trots allt. Du skrev att möjligheten finns att det kan bli vi igen. Skulle han vara intresserad om jag tar kontakt igen?

Tror det lite grann fast tycker inte du ska ta kontakt du vet hur det slutar...
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-05-18 14:04:59 följande:

ps. du hade rätt ang mitt ex och hans flickvän......hon flyttar in till honom snart fick jag redan på idag.

Min pojke hade väl reagerat lite på det, men det blir nog bra.

<3
    Cissi2801 skrev 2015-05-18 14:52:18 följande:

Nils eller Bertil?

Tror nils
    Cissi2801 skrev 2015-05-18 14:55:53 följande:

Vad ville han när han tog kontakt?

berätta vem han var så kan jag kanske se mer
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd