jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Tack! Jag mår inte så bra just nu. Kan du se om jag måste föda tidigare på grund av mina gallstensanfall? Kommer vi att hålla ihop jag och maken?
Tack! Jag mår inte så bra just nu. Kan du se om jag måste föda tidigare på grund av mina gallstensanfall? Kommer vi att hålla ihop jag och maken?
Sen har jag en fråga om hur jag skall få mer energi...är det vila eller motionera? Göra mer saker eller mindre saker?
Är det så att du inte känner nåt, om min fråga alltså. Eller har den bara ramlat bort i hanteringen?
Du skrev att hon var lite tveksammare än mig och så undrade du om vi båda var singlar och det är vi.
Får du in det på mig eller på min partner....och ser du om det blir lugn och ro för oss tillsammans i framtiden? Eller kommer det alltid vara så här stormigt mellan oss....
Kan nog vara så att det alltid kommer vara såhär så vill ni så klarar ni det men om ni inte vill längre fram om ca 2-3år så kommer ni skiljas som vänner och sammarbeta bra <3
Googlade på det om vitaminerna och det verkar ju som det kunde vara en bra vitamin, plågas ju av humörssvängningar under PMS.
Kan du se vilken anhörig det va?
Jag en känsla av att exet inte har någon ny på gång trots allt. Du skrev att möjligheten finns att det kan bli vi igen. Skulle han vara intresserad om jag tar kontakt igen?
ps. du hade rätt ang mitt ex och hans flickvän......hon flyttar in till honom snart fick jag redan på idag.
Min pojke hade väl reagerat lite på det, men det blir nog bra.
Nils eller Bertil?
Vad ville han när han tog kontakt?