• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
    Aniiee skrev 2015-03-07 20:50:21 följande:

JAg har en jävligt bra fråga: Var faaaan är min syster?

Ute och rumlar runt?
  • Aniiee
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 20:51:54 följande:
    Ute och rumlar runt?
    Ingen aning
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Lillmajsan skrev 2015-03-07 20:18:14 följande:

Tack för snabbt svar!

Okej. Hjälp! Och jag som redan inte vill föda. Huva mig! Hoppas du har fel. 

Tack! Jag minns att jag satt i sägen en kväll och sa högt för mig själv "om jag någon gång får en pöjk så blir det en Erik" Hihi! Så man minns. 

Jag har problem som kommer och går med en visdomstand. Kan det vara det? Utslag.... Det ända jag kan komma på är att jag får eksem då och då på baksida lår. Och att bror min har Psoriasis. Eller kan det vara att barnet får något? Hum.... Vi båda tycker om mjölk. Det är min hemliga kärlek.

När tro du jag bli gravid med det barn som du känner? Hur många barn kommer jag att få och kommer det vara pojkar eller flickor? 

Något annat? vad var det om den avbrutna graviditeten? 

Känner pojke som sagt och känner graviditet inom 1 år

Tror det blir 3 men den sista blir en sladdis :)

Kände rodnad på kinderna typ allergi
    Aniiee skrev 2015-03-07 20:56:57 följande:

Ingen aning

Aha trodde du skojade först... <3
  • Aniiee
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 21:00:08 följande:
    Aha trodde du skojade först... <3
    Nej, jag skojar inte.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 20:58:02 följande:
    Känner pojke som sagt och känner graviditet inom 1 år

Tror det blir 3 men den sista blir en sladdis :)

Kände rodnad på kinderna typ allergi
    Tusen tack för svar!!!!Hjärta

Min sambo har väldigt "röda" kinder och även ögonbrynen har röda pigment. Men ej allergi eller eksem där. Kan det vara det???
  • Ptrisan

Jag har tappat bort min förlovningsring, dock så kommer jag antagligen få en ny på försäkring men kan du säga var eller hur jag tappat den? Kommer jag någongång få en son?

Ptrisan skrev 2015-03-07 21:23:26 följande:

Jag har tappat bort min förlovningsring, dock så kommer jag antagligen få en ny på försäkring men kan du säga var eller hur jag tappat den? Kommer jag någongång få en son?

Känns som papper runt den typ att du torkat av fingrarna men känner även ett sängbord och en säng eller liknade ... <3

Återkommer om barn sen :)
    Lillmajsan skrev 2015-03-07 21:07:41 följande:

Tusen tack för svar!!!!

Min sambo har väldigt "röda" kinder och även ögonbrynen har röda pigment. Men ej allergi eller eksem där. Kan det vara det???

Nej känner utslag så det kanske kommer.. hoppas inte så klart ,) <3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd