• Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Ok shoot men jag kommer inte vara här inne hela tiden då jag har barn

Jag kan även testa känna utan frågor på ert namn ögonfärg hårfärg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-23 08:26
    Obs testar kan inte ha rätt på allt :)
    Är här mest dag tid fram till ca 16.30 då barnen är i skolan sen även på kvällen efter barnen lagt sig och pysslar med sitt om jag hinner och orkar
    Och när jag orkar och känner saker måste vila också och pausa <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-16 13:32
    Det hjälper mycket ifall ni postar en ögonbild på er så ser jag mer :)
    På helger är jag med min familj och svar då endast vid tid
    Ibland måste jag återhämta mig och vila då det tar på krafter och energi med sånt här har även en sjukdom som kräver mycket vila mellan varven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-28 07:50
    Ändring: svarar frågor dagtid vardagar fram till ca kl 14 när jag mår bra har energi över vilket kan variera pga sjukdom kram alla fina

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 17:11
    Ni som vill hjälpa mig kan göra det genom att stötta min vän som har en youtubekanal då blir både han och jag glad :) besök sidan bli gärna prenumerant länk till kanalen www.youtube.com/channel/UCxYL1VavExIXXHZ9cK3XLJw/videos

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-07 22:32
    Det är en rolig djur kanal han har på Youtube

• Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 14:29:38 följande:
    Känner att det funnits en avbruten graviditet tidigare

Känner en storväxt bebis :) var nån av er det som bebisar? ? :)

Känner en pojke kraftpaket som farsan <3 :)
    Hej igen och förlåt för sent svar!Hjärta
    Ok... Jag har dock aldrig varit gravid, vad jag vet. Gick på p-spruta i många år tills vi bestämde att "händer det så händer det". 
    Pojke,,, mmmm,,,,, min Erik! Det namnet har jag sagt att min pöjk ska heta sedan jag var tre år. Hihi! 
    Vad jag vet så var ingen utav oss storväxta...
    Kan du känna något mera??
    önska dig en härlig Lördagkväll!
    Lillmajsan skrev 2015-03-07 19:52:33 följande:

Hej igen och förlåt för sent svar!

Ok... Jag har dock aldrig varit gravid, vad jag vet. Gick på p-spruta i många år tills vi bestämde att "händer det så händer det". 

Pojke,,, mmmm,,,,, min Erik! Det namnet har jag sagt att min pöjk ska heta sedan jag var tre år. Hihi! 

Vad jag vet så var ingen utav oss storväxta...

Kan du känna något mera??

önska dig en härlig Lördagkväll!

Hej <3 Fast tror denna bebis blir det :)

Så fint namn ! Känner nåt utslag och känner av en tand... :) och någon som älskar mjölk:)
    Minaunderbaraflickor skrev 2015-03-07 19:53:45 följande:

Jätte långt? Vilken stad? Man?

Nej kvinna släkting?
    Minaunderbaraflickor skrev 2015-03-07 20:00:43 följande:

Aha, det har redan hänt :P

haha ja jag kände det
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 19:55:59 följande:
    Hej <3 Fast tror denna bebis blir det :)

Så fint namn ! Känner nåt utslag och känner av en tand... :) och någon som älskar mjölk:)
    Tack för snabbt svar!
    Okej. Hjälp! FörvånadOch jag som redan inte vill föda. Huva mig! Hoppas du har fel. Flört
    Tack! Jag minns att jag satt i sägen en kväll och sa högt för mig själv "om jag någon gång får en pöjk så blir det en Erik" Hihi! Så man minns. Förvånad
    Jag har problem som kommer och går med en visdomstand. Kan det vara det? Utslag.... Det ända jag kan komma på är att jag får eksem då och då på baksida lår. Och att bror min har Psoriasis. Eller kan det vara att barnet får något? Hum.... Vi båda tycker om mjölk. Det är min hemliga kärlek.Flört
    När tro du jag bli gravid med det barn som du känner? Hur många barn kommer jag att få och kommer det vara pojkar eller flickor? 
    Något annat? vad var det om den avbrutna graviditeten? 

{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    Lillmajsan skrev 2015-03-07 20:18:14 följande:

Tack för snabbt svar!

Okej. Hjälp! Och jag som redan inte vill föda. Huva mig! Hoppas du har fel. 

Tack! Jag minns att jag satt i sägen en kväll och sa högt för mig själv "om jag någon gång får en pöjk så blir det en Erik" Hihi! Så man minns. 

Jag har problem som kommer och går med en visdomstand. Kan det vara det? Utslag.... Det ända jag kan komma på är att jag får eksem då och då på baksida lår. Och att bror min har Psoriasis. Eller kan det vara att barnet får något? Hum.... Vi båda tycker om mjölk. Det är min hemliga kärlek.

När tro du jag bli gravid med det barn som du känner? Hur många barn kommer jag att få och kommer det vara pojkar eller flickor? 

Något annat? vad var det om den avbrutna graviditeten? 

<3 återkommer ska ladda batterierna lite nu
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 20:28:12 följande:
    <3 återkommer ska ladda batterierna lite nu
    Det vet jag inte om det är ok alltså!FlörtFlörtSolig

Hihi! Självklart! Återkom när du orkar och kan! Att ladda batterierna är viktiga saker.SoligKyss
    Önskar dig en härlig fortsättning på Lördagkvällen och tusen tack igen för svar! <3<3<3
  • Aniiee

JAg har en jävligt bra fråga: Var faaaan är min syster?

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd