Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 10:11:46 följande:
    Tack sötaste!Hjärta
    Hjärta
    Anonym (mammaochmatte) skrev 2015-04-14 10:06:26 följande:

Okej så inte innan sommaren då. Suck :/

Vad kan du berätta om min dotter?

Och hur borde jag göra med min svärfamilj?

Kommer jag gifta mig lyckligt Men min nuvarande eller kommer svärfamiljen lyckas dela på oss?

känner att det blir ca 5-7 år mellan barnen... eller är dottern äldre ... 
    försök att bryta med svärfamiljen de lägger sig i som jag förstår det? mamman? systrar?
    Anonym (mammaochmatte) skrev 2015-04-14 10:23:34 följande:
    Men gud.. så länge hoppas jag verkligen inte . :(

Min dotter är bara 8 mån..

Ja i allt. Du prickar rätt.. även svågerns flickvän..

Vi kan inte göra nåt tillsammans utan deras åsikter..

Hur tror du framtiden ser ut för oss?
    så konstigt... känner en flicka som är äldre också vem kan det vara nåt på A... ok men iså fall känner jag TOTALT 7-9 försök 
    jobbig sits hur vill din partner göra står han upp för dig och sig själv egentligen??
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-14 10:28:47 följande:
    så konstigt... känner en flicka som är äldre också vem kan det vara nåt på A... ok men iså fall känner jag TOTALT 7-9 försök 
    jobbig sits hur vill din partner göra står han upp för dig och sig själv egentligen??
    märkligt har ni nån flicka i närheten på A för som jag förklarat tidigare får jag in hela familjer släktingar ibland
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 10:26:01 följande:
    Det är min sambos ex du känner in. Hon vill gärna lägga över så mycket som möjligt på min sambo (och mig). Manipulerar honom med skuldkänslor. Hon är nog trött själv som du säger, fast hon säger att hon är lyckligare än någonsin (jag tror inte på henne där.)
    Hon tycker inte om mig, eller att min sambo fått nya barn med mig. Känner det jättetydligt. Men min sambo ser/känner inte av henne på samma sätt som mig utan har inget att säga om henne alls utöver att hon sköter allt "by the book".

Mitt ex åandrasidan är jobbig på andra sätt, vilket min sambo blir oxtokig på och det går utöver mig. Fast jag inte kan riktigt kan göra mer åt det än jag redan gjort/gör.

Finns inte så mycket idag vi kan minska på gällande hushållet, men jag har sagt till min sambo att denna situation är ohållbar för mig...för oss. Någon slags förändring måste vi göra om det ska hålla.......jag vill att vi flyttar och bryter upp, börjar om på nytt i ny miljö och ny familjekonstellation. 
    Du har sett en flytt för mig, frågan är bara om den är tillsammans med min sambo eller jag ensam?

Tack för att du lyssnar och orkar känna in! Betyder väldigt mycket för mig och många andra här inneHjärta
    tack snälla <3
    Anonym (mammaochmatte) skrev 2015-04-14 10:34:35 följande:
    Vet inte framtida barn ?! Sen dottern föll jag för ett namn på A och min sambos namn börjar på A. Kanske är hans namn som kopolas till den äldre flickan?

Jag tror inte dem kommer sluta bete sig så tyvärr. Men de är ju min sambos familj så går ju inte bryta helt heller.

Hur lönge håller vi ihop? Idag har vi varit tsm 5.5 år
    usch vad jobbigt <3
    men kan du prata ut med dem en i taget eller du och din partner tillsammans bjud hem en i taget prata...
    Anonym (mammaochmatte) skrev 2015-04-14 10:39:56 följande:
    Min barndomsvän i samma ålder börjar på A. Och sambons kusin på 14 år börjar på A.

Men ingen i min familj eller hans börjar på A
    då är det sambons kusin jag får in... 
    Anonym (mammaochmatte) skrev 2015-04-14 10:49:18 följande:
    Vad märkligt henne träffar vi väldigt sällan. :P

En sista fråga sen ska ja lämna dig ifred :)

Hur kommer min framtid att se ut med jobb familj barn pengar boende osv?
    ja det utvisar sig nog sen vf jag fick in henne :)
    kommer vara ett tufft år sen ser jag ljusning med det mesta 
    ser flytt ser färgen grön gillar du det?
    återkommer om jag får in mer <3
    tjejen822 skrev 2015-04-14 11:06:27 följande:

Kan du se något om hur det kommer att bli i mitt yrkesliv? Och känner du av om det finns någon flytt i det närmsta?

känner böcker så ev studier ser även jobb på annan ort så ja jag känner flytt <3
    Softy skrev 2015-04-14 12:15:27 följande:

Vart ska jag nu? :)

kanske till nån mvc eller liknande eller köpa nåt 
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd