Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (jobbet) skrev 2015-04-13 19:49:53 följande:

Hihi låter märkligt! Jag är tandläkare men man vet aldrig! :)

ja fast känner att det hade passat :)
    EmelieP94 skrev 2015-04-13 20:51:46 följande:

Vem från andevärlden är det som besöker mig hela tiden?

känner att du känt nån smekning eller strykning på benet eller foten när du ligger i sängen känner att nån lampa blinkat till
    känner en kvinna lite smalare byggd snäll någon du har gillat <3
    Anonym (Sol) skrev 2015-04-13 23:44:20 följande:

Ska till barnmorskan om en vecka för cellprov. Är rädd att det är nå fel. Även om ja ä gravid lr std.... Vad känner du?

känns inte som något farligt <3
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 08:36:52 följande:

Min och min sambos relation utsätts hela tiden för prövningar (många barn och ex involverade)och det är så mycket osämja och bråk. Är trött och besviken......du skrev att vi kommer fortsätta vår relation och att det såg ut som att vi får en fin sommar.
    Slutar bråken och får vi någonsin någon slags harmoni i vår relation? Eller blir fortsättning såhär? Suck.....

ni behöver göra saker var för sig tror bara ni är i en svacka och att det blir bättre 
    känner du att det hade blivit bättre om ni separerade?
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-14 08:40:41 följande:
    ni behöver göra saker var för sig tror bara ni är i en svacka och att det blir bättre 
    känner du att det hade blivit bättre om ni s fråga varann var ni står i livet just nu 
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 08:54:38 följande:
    jag kan stundom känna att det skulle bli bättre för mig och mina barn om vi bröt. Lugn och ro.
    Samtidigt finns det känslor kvar, och i det stundom hopp om att det kanske någon gång blir bättre och harmoni i vår relation. Det är otroligt slitsamt med alla involverade i vår situation.