Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (jobbet) skrev 2015-04-13 19:49:53 följande:

Hihi låter märkligt! Jag är tandläkare men man vet aldrig! :)

ja fast känner att det hade passat :)
    EmelieP94 skrev 2015-04-13 20:51:46 följande:

Vem från andevärlden är det som besöker mig hela tiden?

känner att du känt nån smekning eller strykning på benet eller foten när du ligger i sängen känner att nån lampa blinkat till
    känner en kvinna lite smalare byggd snäll någon du har gillat <3
    Anonym (Sol) skrev 2015-04-13 23:44:20 följande:

Ska till barnmorskan om en vecka för cellprov. Är rädd att det är nå fel. Även om ja ä gravid lr std.... Vad känner du?

känns inte som något farligt <3
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 08:36:52 följande:

Min och min sambos relation utsätts hela tiden för prövningar (många barn och ex involverade)och det är så mycket osämja och bråk. Är trött och besviken......du skrev att vi kommer fortsätta vår relation och att det såg ut som att vi får en fin sommar.
    Slutar bråken och får vi någonsin någon slags harmoni i vår relation? Eller blir fortsättning såhär? Suck.....

ni behöver göra saker var för sig tror bara ni är i en svacka och att det blir bättre 
    känner du att det hade blivit bättre om ni separerade?
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-14 08:40:41 följande:
    ni behöver göra saker var för sig tror bara ni är i en svacka och att det blir bättre 
    känner du att det hade blivit bättre om ni s fråga varann var ni står i livet just nu 
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 08:54:38 följande:
    jag kan stundom känna att det skulle bli bättre för mig och mina barn om vi bröt. Lugn och ro.
    Samtidigt finns det känslor kvar, och i det stundom hopp om att det kanske någon gång blir bättre och harmoni i vår relation. Det är otroligt slitsamt med alla involverade i vår situation.
    Kan känna mig rädd att jag inte skulle klara av det ensam, med 2st! ex att hantera.
    Och jag vill ju att iallafall mina små barn ska få växa upp med sin pappa på heltid. Svårt....och som sagt tröttsamt.
    Kan känna mig arg på mig själv som satt mig i denna situationen. Men det finns väl något jag ska lära av detta också.
    ja så är det 
    men du... ta ett djupt andetag sätt situationerna i relation till varandra ensam eller fortsätta skriv upp alla fördelar/ nackdelar med att vara själv och på nästa blad fördelar/nackdelar med att fortsätta tillsammans 
    och om han går med på det be han göra samma sak sen sätter ni er ner och läser vad ni tycker... väldigt bra sätt att se var ni står <3 och så rensar du huvudet...
    Anonym (Trött) skrev 2015-04-14 08:58:05 följande:
    Tack så mycket! Ser du vad det är för jobb eller vart det kan ligga nånstans så jag vet lite vilket jobb det handlar om?:) kommer jag bli skickad till nått tillfälligt idag eller löser dom det?
    känns som jobb med människor vård eller personlig assistent 
    ser ävenjobb med leveranser av nåt slag
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 08:54:38 följande:
    jag kan stundom känna att det skulle bli bättre för mig och mina barn om vi bröt. Lugn och ro.
    Samtidigt finns det känslor kvar, och i det stundom hopp om att det kanske någon gång blir bättre och harmoni i vår relation. Det är otroligt slitsamt med alla involverade i vår situation.
    Kan känna mig rädd att jag inte skulle klara av det ensam, med 2st! ex att hantera.
    Och jag vill ju att iallafall mina små barn ska få växa upp med sin pappa på heltid. Svårt....och som sagt tröttsamt.
    Kan känna mig arg på mig själv som satt mig i denna situationen. Men det finns väl något jag ska lära av detta också.
    känner också att det finns ett ex som är slutkörd och lägger mycket på er...
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 08:36:52 följande:

Min och min sambos relation utsätts hela tiden för prövningar (många barn och ex involverade)och det är så mycket osämja och bråk. Är trött och besviken......du skrev att vi kommer fortsätta vår relation och att det såg ut som att vi får en fin sommar.
    Slutar bråken och får vi någonsin någon slags harmoni i vår relation? Eller blir fortsättning såhär? Suck.....

tänker också att skit i alla måsten försök att bara "vara" strunt i att det inte är så städat och vilka aktiviteter går barnen/ ni på? finns det nåt ni kan minska på?
    Anonym (Litenkille) skrev 2015-04-14 10:11:46 följande:
    Tack sötaste!Hjärta
    Hjärta
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd