Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (????) skrev 2015-02-21 18:56:40 följande:

Ok. Ja jag har en nära vän som är gravid nu. Hon ska ha nu i april.  Har även två andra personer i min närhet som också är gravida. Den ena ska också ha nu i april och den andra är i vecka elva.

En av dem har haft otur tidigare med graviditeten
    Ranunkel skrev 2015-02-21 19:04:08 följande:

Att jag är försiktig stämmer bra in, och en händig fjällvandrare låter trevligt, men att jag kommer att jobba med telefoner känns otippat! Kul tråd i alla fall!

Ranunkel skrev 2015-02-21 19:04:08 följande:

Att jag är försiktig stämmer bra in, och en händig fjällvandrare låter trevligt, men att jag kommer att jobba med telefoner känns otippat! Kul tråd i alla fall!

ok kände typ telefonist el sitta i en stöd telefon linje och hjälpa människor
    ssa123 skrev 2015-02-21 19:11:14 följande:

Jag har flera barn men ett av dem känner jag en oro över. Är oron befogad eller är det min hjärna som spelar mig ett spratt?

Är barnet väldigt snurresprätt typ?
    ssa123 skrev 2015-02-21 19:16:56 följande:

Nä inte så riktigt

Det fel sällskap hen är i
    Anonym (Deppig) skrev 2015-02-21 19:01:19 följande:

Ja den ena gör det :)

Ok :) har han en kompis som börjar på V?
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 19:18:03 följande:

Det fel sällskap hen är i

Är hen i fel sällskap
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 19:19:43 följande:

Ok :) har han en kompis som börjar på V?

Om han har det känner nog vi varann men jag lämnar inte ut nån och jag vill såklart inte heller bli utlämnad då :)
    Anonym (Anna) skrev 2015-02-21 19:33:16 följande:

Tack för alla dina svar. Vad tror du om en gård? Har i många år velat starta en grön

Omsorgsverksamhet för ungdomar inom neuropsykiatri. Vad tror du om det? Bor i en liten stad med mycket landsbygd.

Låter bra :) men ha då en vän med näe du behöver dra dig tillbaka
    Anonym (Kvinna40) skrev 2015-02-21 19:42:09 följande:

Kommer terapin jag går i förändra något till det bättre i mig själv och mitt beteende? Och hittar jag och maken tillbaka till kärleken vi hade en gång? Sista frågan; hur länge bor vi kvar i huset?

Ja jag tror det blir bättre och ser en flytt till lägenhet mer centralt och det kan vara den nytändning ni behöver bryta gamla mönster och även att du startar om hårdisken ;)
    Anonym (Anna) skrev 2015-02-21 19:43:51 följande:

Känner du att jag är en lämplig perjson till grön omsorgscerksamhet? Ser du min personlighet? Har rätt utbildning, rehabutvecklare. Men jag menar om jag som människa är rätt för det här?

Ja det tror jag absolut
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd