Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Amazinglife skrev 2015-02-21 14:27:38 följande:

Är jag gravid, och i så fall, kommer det gå bra?

Har du varit gravid tidigare?
    Anonym (Mamma) skrev 2015-02-21 14:29:14 följande:

Ska få lite pengar snart...satsa på hemmet eller annat?

Lite till kök och en resa :)
    Anonym (J) skrev 2015-02-21 14:33:35 följande:

Men vännen, mår du verkligen bra på den vikten? Om du ärligt säger att du gör det ska jag hålla tyst men blev orolig när jag läste det låga bmi:t. Hur lång är du? Problemet när man är underviktig är ju att du blir mindre fertil så jag tror inte att trådstartaren har rätt.

Anonym (J) skrev 2015-02-21 14:33:35 följande:

Men vännen, mår du verkligen bra på den vikten? Om du ärligt säger att du gör det ska jag hålla tyst men blev orolig när jag läste det låga bmi:t. Hur lång är du? Problemet när man är underviktig är ju att du blir mindre fertil så jag tror inte att trådstartaren har rätt.

Jag utgick från att hon var kortväxt annars håller jag helr med att det är på tok för låg vikt
    Anonym (Mamma) skrev 2015-02-21 14:29:14 följande:

Ska få lite pengar snart...satsa på hemmet eller annat?

Lite till kök och en resa :)
    Anonym (Jag här!) skrev 2015-02-21 14:35:11 följande:

Kan du säga något om min personlighet?

Nyfiken glad gillar djur gärna ovanliga du var frågvis som barn du gillar vegetarisk mat du gillar att måla inreda du är svartsjuk du vill stå i centrum du gillar utmaningar klättring?
    Butterflie skrev 2015-02-21 14:37:49 följande:

Får väl testa då.. Vad ska man fråga.. hm, vad känner du om mig just nu till exempel? Hur kommer mitt liv att utvecklas? Blir det bättre, sämre, lättare svårare?

Du är lite uttråkad folk drar i dig men du orkar inte ser att du borde jobba med dina händer och människor massage?
    Anonym (hopplöst) skrev 2015-02-21 14:43:30 följande:

Tack så mycket att du tog dig tid att skriva till mig

Jag har varit hos läkare så mycket och blivit så illa behandlad att jag inte vågar gå tillbaka, vet inte vem jag ska vända mig till längre

Kanske till en naturdoktor eller naprapat
    Angel D skrev 2015-02-21 14:46:07 följande:

Väntar på om jag får godkänt eller inte för könsbyte. Vad ser du angående det. hur ser det ut med kärleken i framtiden?

Tror det kommer godkännas men inte än känns som det behövs mer dokumentation
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 14:48:23 följande:

Tror det kommer godkännas men inte än känns som det behövs mer dokumentation

men jag är försiktig att svara då jag inte vill ha fel och såra nån

Kram
    Anonym (Isa) skrev 2015-02-21 14:57:14 följande:

Vad har jag för ögonfärg och hårfärg?

Du håller på mycket med hår va? Styling känns som blå med lite brunt i typ melerade
    Lillmajsan skrev 2015-02-21 15:01:59 följande:

Måste fråga och är väldigt tacksam för svar... Killen jag förlorade oskylden till... Vad tyckte han om mig då, lekte han bara med mig eller menade han allvar? Fick så många dubbla singnaler från hans sida. Några år senare va det dax igen. Vad kände han då? Va oxå konstigt. Och nu, tänker han någonsin på mig och om, hur går tankarna då?

Mycket tacksam för svar då det är frågor jag har tänkt på i många år.

Han verkar rädd att ha fast förhållande
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd