jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Är jag gravid, och i så fall, kommer det gå bra?
Är jag gravid, och i så fall, kommer det gå bra?
Ska få lite pengar snart...satsa på hemmet eller annat?
Men vännen, mår du verkligen bra på den vikten? Om du ärligt säger att du gör det ska jag hålla tyst men blev orolig när jag läste det låga bmi:t. Hur lång är du? Problemet när man är underviktig är ju att du blir mindre fertil så jag tror inte att trådstartaren har rätt.
Men vännen, mår du verkligen bra på den vikten? Om du ärligt säger att du gör det ska jag hålla tyst men blev orolig när jag läste det låga bmi:t. Hur lång är du? Problemet när man är underviktig är ju att du blir mindre fertil så jag tror inte att trådstartaren har rätt.
Ska få lite pengar snart...satsa på hemmet eller annat?
Kan du säga något om min personlighet?
Får väl testa då.. Vad ska man fråga.. hm, vad känner du om mig just nu till exempel? Hur kommer mitt liv att utvecklas? Blir det bättre, sämre, lättare svårare?
Tack så mycket att du tog dig tid att skriva till mig
Jag har varit hos läkare så mycket och blivit så illa behandlad att jag inte vågar gå tillbaka, vet inte vem jag ska vända mig till längre
Väntar på om jag får godkänt eller inte för könsbyte. Vad ser du angående det. hur ser det ut med kärleken i framtiden?
Tror det kommer godkännas men inte än känns som det behövs mer dokumentation
Vad har jag för ögonfärg och hårfärg?
Måste fråga och är väldigt tacksam för svar... Killen jag förlorade oskylden till... Vad tyckte han om mig då, lekte han bara med mig eller menade han allvar? Fick så många dubbla singnaler från hans sida. Några år senare va det dax igen. Vad kände han då? Va oxå konstigt. Och nu, tänker han någonsin på mig och om, hur går tankarna då?
Mycket tacksam för svar då det är frågor jag har tänkt på i många år.