Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (EX) skrev 2015-02-21 13:41:29 följande:

Tänker mitt ex på mig ibland?

Ja men inte lika mycket som du tänker på hen
    Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 13:45:35 följande:

Utredningen har inte med vila och återhämtning att göra. Förändringen har definitivt inte med pengar att göra. Kvinnan är väl medveten om mina känslor och vad jag vill med vårt förhållande. Motorcykel är en omöjlighet men en dröm. Vill du försöka igen? För det var vääldigt långt ifrån!

Ok ja kan inte ha rätt alltid :) därför jag provar mig fram en tvist? Är kvinnan rädd gör att binda sig pga tidigare tråkiga händelser?
    Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 13:56:33 följande:

Nix. du ser inget om utredningen och om den leder till en mycket specifik förändring?

Nej tyvärr
    Anonym (undrar) skrev 2015-02-21 14:05:14 följande:

Kommer jag att gifta mig?

Är du kräsen av dig eller är du rädd gör nåt gick in det men börjar bli trött märker jag så kan ha fel
    Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 14:06:47 följande:

Ok, testar att ge dig mer ledtrådar. Utredningen jag går kommer att förändra hela mitt liv. Förändringen kommer att ändra min kropp drastiskt. Nu har jag praktiskt taget gett dig svaret.

Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 14:06:47 följande:

Ok, testar att ge dig mer ledtrådar. Utredningen jag går kommer att förändra hela mitt liv. Förändringen kommer att ändra min kropp drastiskt. Nu har jag praktiskt taget gett dig svaret.

Kanske överviktoperation el plastik
    Anonym (Xi) skrev 2015-02-21 14:11:54 följande:

Har mitt ex fått kontakt med sin nästa flickvän nu?

Finns det någon chans att jag och mitt ex kommer att hitta tillbaka till varandra?

Tack.

Tror han är osäker och inte vet än hur han vill ha det har han ringt el skrivit till dig på fyllan
    Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 14:13:19 följande:

Ja, det fanns ju inte så mycket mer att gissa på, eller hur . Nej, ingen överviktsoperation. Ja, en form av plastik, en väldigt specifik sådan. Inget vanligt boobjob inte. Hjälpte den informationen?

Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 14:13:19 följande:

Ja, det fanns ju inte så mycket mer att gissa på, eller hur . Nej, ingen överviktsoperation. Ja, en form av plastik, en väldigt specifik sådan. Inget vanligt boobjob inte. Hjälpte den informationen?

Ja ok :) tror det kommer gå bra är du rädd?
    Anonym (hopplöst) skrev 2015-02-21 14:19:34 följande:

Kommer jag någonsin komma någonstans i livet? Kommer jag någonsin må bra och ha ett normalt liv, eller kommer jag slutligen ge upp? Kommer jag kunna börja jobba någon gång, och med vad? Kommer mina märkliga kroppsliga åkommor sluta snart, eller kommer det bli värre?

Tack så jättemycket<3

Tror du skulle må bra av att jobba hemifrån känna sig behövd och ändå kunna återhämta dig när du behöver har du typ fibromyalgi? Ångest
    Anonym (Xi) skrev 2015-02-21 14:23:48 följande:

Är det med den nya som han inte vet?

Nej, han har aldrig kontaktat mig när han varit full :(

Ja den nya tror han kommer kontakta dig sen på fyllan
    Anonym (Anna) skrev 2015-02-21 14:22:55 följande:

Jag antar att jag blivit sån här eftersom min morfar dog, och mamma dog och min hund dog..... Svårt att ta mig upp igen. Ser du om jag har nån framtid. Kommer jag ur depressionen. Ska ta råden jag fick av dig innan på allvar. Lovar

Jobbigt :( tror genom en vän du möter så kommer det lätta för dig ge inte upp kram

Har du funderat på en ny hund? Förlåt för frågan ville bara veta och ev gå med i nån kennelklubb agility tex :)
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd