jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Tänker mitt ex på mig ibland?
Tänker mitt ex på mig ibland?
Utredningen har inte med vila och återhämtning att göra. Förändringen har definitivt inte med pengar att göra. Kvinnan är väl medveten om mina känslor och vad jag vill med vårt förhållande. Motorcykel är en omöjlighet men en dröm. Vill du försöka igen? För det var vääldigt långt ifrån!
Nix. du ser inget om utredningen och om den leder till en mycket specifik förändring?
Kommer jag att gifta mig?
Ok, testar att ge dig mer ledtrådar. Utredningen jag går kommer att förändra hela mitt liv. Förändringen kommer att ändra min kropp drastiskt. Nu har jag praktiskt taget gett dig svaret.
Ok, testar att ge dig mer ledtrådar. Utredningen jag går kommer att förändra hela mitt liv. Förändringen kommer att ändra min kropp drastiskt. Nu har jag praktiskt taget gett dig svaret.
Har mitt ex fått kontakt med sin nästa flickvän nu?
Finns det någon chans att jag och mitt ex kommer att hitta tillbaka till varandra?
Tack.
Ja, det fanns ju inte så mycket mer att gissa på, eller hur . Nej, ingen överviktsoperation. Ja, en form av plastik, en väldigt specifik sådan. Inget vanligt boobjob inte. Hjälpte den informationen?
Ja, det fanns ju inte så mycket mer att gissa på, eller hur . Nej, ingen överviktsoperation. Ja, en form av plastik, en väldigt specifik sådan. Inget vanligt boobjob inte. Hjälpte den informationen?
Kommer jag någonsin komma någonstans i livet? Kommer jag någonsin må bra och ha ett normalt liv, eller kommer jag slutligen ge upp? Kommer jag kunna börja jobba någon gång, och med vad? Kommer mina märkliga kroppsliga åkommor sluta snart, eller kommer det bli värre?
Tack så jättemycket<3
Är det med den nya som han inte vet?
Nej, han har aldrig kontaktat mig när han varit full :(
Jag antar att jag blivit sån här eftersom min morfar dog, och mamma dog och min hund dog..... Svårt att ta mig upp igen. Ser du om jag har nån framtid. Kommer jag ur depressionen. Ska ta råden jag fick av dig innan på allvar. Lovar