Inlägg från: Anonym (bara testar :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bara testar :))

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (Vilket) skrev 2015-02-21 13:08:36 följande:

Ja simning är det jag varit mest inne på men inte kommit till skott ännu :) tack du ger mig lite extra push nu när jag "vet" att det är rätt grej ;)

Det jag undrade över är hur vår relation kommer att se ut framåt, om vi kommer att stå varandra så nära som vi gjorde innan? Eller om det är såhär hon är som person nu för tiden bara, och att hon upplevs som opersonlig. Sedan handlar det inte om mig, men jag undrar över hur v trivs just nu med livet och sitt förhållande?

Tror hon är stressad och inne i en ngativ spiral och man måste inte uppdatera på fb för att visa att man är nåt ta en paua från henne låt hon komma
    Presidentens son skrev 2015-02-21 13:01:43 följande:

Kommer jag gifta mig? Och i så fall, med en man eller kvinna? Jag är en man.

Tror inte du vet det själv än
    E88 skrev 2015-02-21 13:09:38 följande:

Gravid i v 28 vilket kön har barnet?

Gissar pojke
    Anonym (Kärlek) skrev 2015-02-21 13:14:59 följande:

Jag är en kille som bara tänder på killar, tror jag. Men jag vill kunna tända på tjejer och bli ihop med en tjej. Kommer det bli så i framtiden att jag kommer kunna tända på en tjej som jag blir kär i och att jag eventuellt kan skapa en framtid med henne och bilda familj?

Om du träffar en tjej där du är öppen med från början så tror jag det kommer ordna sig ev även ett öppet förhållande
    Anonym (Len) skrev 2015-02-21 13:17:05 följande:

Ska jag lämna tryggheten på mitt jobb o söka mig vidare?

Störst chans på KK:n om jag håller kontakten lite el ska jag bryta m honom för att få en reaktion?

Hur mår min äldsta dotter egentligen psykiskt?

Vänta ett år sen sök dig vidare

Bryt och se hur han reagerar

Tror hon är på väg att bli utbränd tar på sig för mycket och vänner som svikit tror hon behöver vila och yoga och lugna saker
    Anonym (intressant) skrev 2015-02-21 13:21:47 följande:

Kommer utredning jag går nu ge det resultat jag vill? Kommer den stora förändringen jag hoppas på att gå bra? Finns det en chans att kvinnan jag älskar kommer att besvara mina känslor?

Ser vila och pengar ser att du måste vara tydligare i dina signaler mot henne ser en motorcykel? :)
    Anonym (Anna) skrev 2015-02-21 13:30:20 följande:

Du har rätt i att jag är trött och nere.. Skulle behöva lite vägledning.. Kurs sa du. Vad för kurs? Kan du se nåt? Tacksam för svar :)

Nåt där du får använda händerna eller språkkurs :) ser att du drar dig undan försök öka prommenader
    Anonym (Yoda) skrev 2015-02-21 13:34:30 följande:

Kommer jag att hitta en bra man? Hur ser han ut? Ser du fler barn?

Ja om du inte letar efter bad guys ;)

Barn vet jag inte du verkar osäker på det
    Anonym (Anna) skrev 2015-02-21 13:38:31 följande:

Tack för dina svar. Om du visste hur rätt du har....

Du behöver nåt att göra och nåt att tänka på så du bryter dina tankemönster

Kram
    Anonym (Yoda) skrev 2015-02-21 13:40:01 följande:

Jag har ju en tendens att hamna lite fel där haha.

Är nyseparerad, finns det hopp i den gamla relationen?

Nja vill du det själv egentligen?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd