Så här ser kvinnor ut efter att ha fött barn – PÅ RIKTIGT!
Jag har fött 3barn och det syns knappt på min mage. Fick några små bristningar vid operations ärret efter blindtarmen. Så näääää alla ser inte ut så. Jag gick ändå upp 24kg 3gånger.
Jag har fött 3barn och det syns knappt på min mage. Fick några små bristningar vid operations ärret efter blindtarmen. Så näääää alla ser inte ut så. Jag gick ändå upp 24kg 3gånger.
Så här ser jag ut! Absolut inte perfekt, några få blekta bristningar och lite sambokilon som borde bort men typ som innan annars!
Det är förrädiskt att bli sambo Har gått upp 9kg Fast det är det värt! Mycket roligare att käka mat när man är två
Haha fast jag gick upp 32kg med första barnet och såg ut som barbapappa Fast sambokilona är svårare att bli av med
Eftersom det står i trådstarten att : så här ser kvinnor ut som har fött barn, på riktigt, så måste vi som inte ser ut så kunna säga det oxå. Alla drabbas inte av detta. Vi är inte kränkta. Det är ni (en del) iaf den som sa att vi va kränkta, som är bitter.