Han vill att det är slut och vi har två små barn!!! Hjälp, snälla!
I´m There eller Been there.
Mamma till våran barn 3 och 5 ville ingen mera, jätte hårt dom första 5 månader, men nu er det mycket bättre, kanske det inte det man vill, men vi människor är bra på att lära att gilla läget.
Du får ge det något tid, sen till slut, kommer du mår bra, ja f*n tänker jag att man inte fick till det som familj, men om den man har barn med inte vill mera då bliver det inte bra att försätta, det bliver bara skit till slut ändå.
Så börja med att mår dåligt, gör inget bara låta dina känslor spelar sitt spel (dock för man ju ta hand om sin barn)
Då kommer du långsamt men säkert att komma tillbaka till livet, jag vet då det har varit mitt liv i 6 månader nu, jovisst mår jag dåligt av det, men hrmpff va kan man göra.
Om det till slut bli ni igen kan bara tiden vissa, men du får aldrig ge upp ( kan berätta, att jag har haft så mycket skit i mitt dom sista 6 månader att jag skulle ha varit död nu, om jag inte valt att säger,,,,, tama fan inte om du/ni får mig ner, jag för fan vissa att jag kan detta)
Lev för dina barn, en dag i taget, kom ihåg bara du har ändas ett liv, vill du mår dålig resten av det?? eller vill du drag i dörren och törs kolla va som hittas på andra sidan?????
Jag valt dörren, och nu framstår bara att titta runt, hitta mitt nya liv, lär att leva med det, och bara vara glad för att jag och mina två barn er frisk och mår bra
Upp med Hagen den här klara du, om jag kan kan du...... Stand up and fight