Helt sjukt, dagis ringer varje gång man är 10-15 min sen med hämtning
Ja, jag reagerar när man uppenbarligen skiljer på barn och barn. Svenska som osvenska. Varför inte bara använda X?
Ja, jag reagerar när man uppenbarligen skiljer på barn och barn. Svenska som osvenska. Varför inte bara använda X?
Du borde ändra ditt barns vistelse tid. Eftersom du har satt i system att komma 10-15 minuter försent ofta borde du förlängs barnets vistelse tid med 15 minuter om dagen så slipper du komma försent
Om man har en tendens att komma försent så ofta som det låter på dig och för att du själv ska slippa bli irriterad på att hela tiden bli uppringd så utöka dagistiden till 14.15 om dagarna istället. Problemet löst.
Är inte ens svensk själv så att kalla mig för rasist visar på att 1. du känner inte mig. 2. (Det viktigaste) Du har INTE läst inlägget det handlade om!
Självklart ska man inte göra skillnad på barn baserat på ursprung, det säger sig själv och det är nog alla normala människor överrens om, men sen går det inte att komma ifrån att trots att en del uttrycker sig rasistiskt så är det inte en enda person som vill kallas rasist och det börjar bli lite väl ironiskt.
Men ta nu alla varsin kaka istället, det finns tillräckligt många trådar som redan har förstörts för att folk ska börja diskutera invandringen, att föräldrar inte kan tidsplanera och hämta sina barn i tid kan vi väl iallafall inte skylla på invandringen, så tillbaka till
varsegod det räcker till alla
Kanske problemet med att föräldrar inte kan hämta i tid beror på att de står och smaskar i sig kakor förresten?
Varför argumenterar du inte bättre istället för att ge dig på folk?
Det är bättre om man ger sig på åsikterna istället för personerna så slipper man själv stå med dumstruten.