Inlägg från: Anonym (tidsplanera bättre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tidsplanera bättre)

Helt sjukt, dagis ringer varje gång man är 10-15 min sen med hämtning

Komma försent ibland pga av omständigheter man inte rår över är en sak eller om man har fätt de okejat av personal att det kan bli lite sent ibland är ju helt ok men vissa sätter det i system att nalla lite tid här där.

Det håller alltså inte att i tid och otid komma försent och skylla på andra saker ständigt, då får man helt enkelt åka tidigare om man vet med sig att man har problem med att passa tiden.

Jennie med ie skrev 2015-02-18 17:44:48 följande:

Plötsligt kan jag inte citera?!

Men nej, 5 gånger sedan maj är inte så jätteofta. Det är nog inget jag skulle gjort en grej av, såvida inte föräldern haft en nochalant attityd kring det. De som är lite sena då och då men verkar förstå att det faktiskt kan ha betydelse gör väl så gott de kan, tänker jag. Medans de som inte verkar förstå eller bryr sig mer kan behöva pratas lite med.

hade det problemet ett tag också, kunde inte heller göra tummen upp eller tummen ner för inlägg, tog kontakt med supporten som sa att det inte var något fel alls men nu fungerar mitt igen, men uppnebarligen är det ju något större fel så tycker du ska ta och kontakta supporten och påpeka det  till info@familjeliv.se
    Anonym (s) skrev 2015-02-18 22:44:14 följande:
    Men ge dig. Bara i Sverige där svenskarna själva ropar rasism överallt. Snart är det rasism att äta bruna kakor.
    Självklart ska man inte göra skillnad på barn baserat på ursprung, det säger sig själv och det är nog alla normala människor överrens om, men sen går det inte att komma ifrån att trots att en del uttrycker sig rasistiskt så är det inte en enda person som vill kallas rasist och det börjar bli lite väl ironiskt.

Men ta nu alla varsin kaka istället, det finns tillräckligt många trådar som redan har förstörts för att folk ska börja diskutera invandringen, att föräldrar inte kan tidsplanera och hämta sina barn i tid kan vi väl iallafall inte skylla på invandringen, så tillbaka till

varsegod det räcker till alla

Kanske problemet med att föräldrar inte kan hämta i tid beror på att de står och smaskar i sig kakor förresten?

Svar på tråden Helt sjukt, dagis ringer varje gång man är 10-15 min sen med hämtning