Etta skrev 2015-03-01 18:38:04 följande:
Oj, har inte alls tänkt på det, har du hört att det skulle vara skadligt? Klart, lightprodukter är väl inte det nyttigaste man kan få i sig men men.. På tal om mat har jag fått panik över att jag äter för lite fisk då ju omega 3 verkar vara så viktigt o nu köpt hem massa torskfilé, hehe. Nån som har tips på nån god torskrätt? ;) Blev också orolig över nyheten att det är arsenik i ris, känns ju inte alls bra att äta..
På tal om gummiband känns det som något jag skulle kunna använda redan nu, min mage är så sjukt uppsvälld! Det är dock det enda symtomet jag har so far...
Torsk, hackade morötter, hackad purjolök & fänkål, rejäl klick smör, salt och peppar ~ in i foliepaket i ugnen i cirka 45 min. Lätt och ljuvligt gott!
Annars har jag kört på att göra räkcoctail o tonfiskröra till smörgåsar. Gjorde även en god laxsallad förra veckan. Jag verkar som nån annan sa också ha lite svårt för lagad mat vissa dagar. Då kan detta vara en lösning för att få i sig fisk. Annars kan man kanske testa makril. i tomatsås men det klarar inte jag personligen just nu...