Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Riktigt öm och spänd blir jag i nedre delen av magen rätt ofta nu, speciellt när jag är ute och går. Då får jag dra ner på tempot så brukar det bli bättre. Ska bli intressant att se hur det går när vi ska en sväng till Ullared igen om 1,5 vecka... Man får ta det lite vackert helt enkelt.
I övrigt mår jag väldigt bra, helst om jag får ta min eftermiddagslur jag vaknar rätt tidigt varje morgon, det verkar som att lillan har en benägenhet att få hicka då. Men det är en så gullig känsla att det är helt ok att vara vaken till det. Känner mig fortfarande väldigt fin, och får många komplimanger. Som gravid har jag känt mig finare än jag någonsin gjort tidigare så jag passar på att ta in den känslan. Snart känner jag mig väl sådär småfet igen... Men då har man iaf världens finaste hos sig.
Det blir ingen vanlig veckobild utan här får ni en rolig bild från helgen! Obs, mannen blåser upp sin mage också
Japp, bäst att ta det lugnt om det spänner.
Äsch, icke att vi ska känna oss småfeta. Vi ska vara vackra mammor ju! Det lilla extra är ju ett bevis på vad våra kroppar gått igenom!