Blev lite mysko där, men är till er båda, Smilla och Etta.
Har ni andra börjat sova dåligt igen? Eller rättare sagt vaknar i tid och otid? Igår natt vaken 2-6, upp å jobba kl 8. Hej och hå. Idag vaknade jag kl 01 och var väl vaken en timma. Vaknade igen nu kl 7, trots att jag kunnat sova längre.
När jag vaknar måste jag nästan alltid äta något också. Inte konstigt att jag nu gått upp sammanlagt 6 kilo sen ÄP. Hur ska detta sluta?? Hehe!? (Men bryr mig ej!) Dessutom sitter det nog också nästan bara på magen och brösten).
Kakan1976 skrev 2015-04-23 09:17:47 följande:
Jag vaknade också 2 inatt och kunde inte somna upp. Inte ovanligt att jag sover dåligt dock så är inte säker på att jag kan koppla det till knodden.
Jag har däremot haft huvudvärk i 5 dagar nu. Väldigt frustrerande. Tagit Alvedon vid några tillfällen men det har inte fungerar. Känner ni igen detta och har tips på hur man blir av med huvudvärken?
Jag har haft dunderhuvudvärk i omgångar. Hela graviditeten. För det mesta har det släppt efter andra dosen alvedon. Alltså om jag tagit en på morgonen så har det ej släppt förrän på eftermiddagen efter andra dosen. Har ej känts så bra att ta Alvedon, men ej haft ngt val. Vissa dagar har det räckt att äta ngt, ta en resorb och dricka en massa vatten.