Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Vågar knappt kika in här men gör det ändå och hoppas jag får bli kvar...
Plussade idag på ruvdag 7 med 5-dagars blastis
*fingers crossed*
Vågar knappt kika in här men gör det ändå och hoppas jag får bli kvar...
Plussade idag på ruvdag 7 med 5-dagars blastis
*fingers crossed*
Hej alla!
Jag smyger mig också in här med halva nervösa foten ungefär :P
Jag plussade igår på RD11 med ett 2 dagars, svagt men klart synbart. Idag fick jag lite rosa kladd på pinnen när jag skulle ta lutinus och blev såklart fundersam/orolig. Väldigt lite knappt synbart men det kanske blir värre?
Vem mer här har fått liknande och kan berätta lite??
Kram alla
Jag svimmade precis :S
Har aldrig tidigare gjort det...
Slog mig bara på knäna men känner mig rätt chockad faktiskt!
Någon som varit med om detta?
Får som sagt ringa BM imon så får vi hoppas att jag kanske kan komma in och kolla blodtrycket.
Jag har inte haft några fler incidenter idag och jag gick och tränade. Ett ganska hårt pass men jag anpassade det lite efter min förmåga.
Jag har fortfarande inte berättat för min sambo att vi har lyckats. Anledningen till detta är att han fyller år på den riktiga testdagen (nu i veckan) och detta var det enda han önskade sig ;)
Så idag har jag varit och köpt en liiiiten body och ska slå in den ihop med ett positivt test.
Men det börjar bli krångligt att hålla tyst om man ska hålla på att svimma och grejer :P
Symptom just är:
- Illamående Småätande är "det nya svarta"
- Något ömma och tunga bröst Heja sport-BH
- Jättekänsliga bröstvårtor Mannen ser ut som en ledsen hundvalp då han får hålla sig på behörigt avstånd
- Svullen mage Jodå, men ser att några st på jobbet sneglar på magen
- Trög mage Blev överlycklig i morse för att jag lyckades bajsa lite. När hände det senast liksom?
- Gasig mage När man inte kan vara kvar i rummet själv så är det illa!
- TRÖTT Städning, socialt liv och intressen? Haha!