Inlägg från: Anonym (förstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förstår)

Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!

Jag tror på detta. Väldigt äckligt må jag säga och respektlöst av dessa medarbetare att ta kaffekoppar och kannor alla dricker ur för att tvätta sina rövar. Helt sjukt egentligen, så gör man väl ff inte.

Varför jag tror på detta är att vi har tre troende muslimer på mitt jobb som får be 5 ggr på dagen ich de har med sig mattan i fikarummet. De går in där och ber när vi andra jobbar. Men men.

Sedan vet jag att vissa tvättar röven med sin egen handflata, utan papper. Lika vidrigt egentligen. Det kommer liksom bajs under naglarna och måste lukta sjukt illa.

• Anonym (förstår)
    Anonym (inte en till tråd) skrev 2015-02-18 23:11:05 följande:

men gud vad dåligt försök till att provocera/sprida föredomar, orkar inte ens bemöta dig mer så ointressant är du

Tro vad du vill men detta är sant! Då går och ber, det är två somlier och en alban. Det är typ praktikplatser så de kanske får mer då?

Sedan har somaliern själv berättat att de tvättar sig med bara handen, så det hittar jag inte på

.

Förstår inte varför du tror jag ljuger?
  • Anonym (förstår)
    Anonym (--) skrev 2015-02-19 14:11:19 följande:

Om det är samma "inte en tråd till" ja har stött på innan så lägg ner bara, du vinner inte nånting på att "debattera", du skulle behöva 48 timmar per dygn för att komma nånstans bland upprepningar anklagelser och rena lögner.

Ber om ursäkt om jag har fel men av det lilla jag har sett så har jag inte det.

Jag förstår inte ditt inlägg?
  • Anonym (förstår)
    Anonym (inte en till tråd) skrev 2015-02-19 14:06:36 följande:

Men nu var det det inte det du sa eller hur,  men i vanlig ordning så försöker såna som du ljuga och vinkla saker för att sprida fördomar

Det du skrev var ju:Så lägg ner,  ni har ingen trovärdighet, det är ju bara ni själva som går på det där, Sluta dumförklara andra människor.

Sluta förstöra Familjeliv med er propaganda och fördomar.
    Ja jag skrev dessa två inlägg, sant. Vad vill du ha sagt med mina två inlägg?

Vill du veta/ha reda på namn, arb.plats?
  • Anonym (förstår)
    Anonym (inte en till tråd) skrev 2015-02-19 14:06:36 följande:

Men nu var det det inte det du sa eller hur,  men i vanlig ordning så försöker såna som du ljuga och vinkla saker för att sprida fördomar

Det du skrev var ju:Så lägg ner,  ni har ingen trovärdighet, det är ju bara ni själva som går på det där, Sluta dumförklara andra människor.

Sluta förstöra Familjeliv med er propaganda och fördomar.
    Vad var det som jag inte sa?
  • Anonym (förstår)
    Anonym (Frågande) skrev 2015-02-19 15:46:36 följande:

medlem 'förstår' varför spammar du tråden med korta inlägg? Det får det att se ut om att du försöker ta bort andra åsikter än dina.

Förövrigt håller jag med de som tycker att det är tröttsamt med såna här trådar.

Spammar jag nu också? Jag glömde fråga en fråga så då fick jag citera en gång till.

Jaha då får du det till att jag spammar. Ok?? Vad ska jag svata på det? Det var inte min tanke alls att spamma någon tråd. Det var enbart din tanke.
  • Anonym (förstår)

Jag har varit i muslimska länder och mycket riktigt har de bredvid toalettstolen en liten dusch att använda till röven. Ganska bra tyckte jag och praktiskt om man nu behöver använda vatten där bak!

Det jag tycker är äckligt det är att det just handlar om kaffekoppar andra arb.kamrater DRICKER ur.

• Anonym (förstår)
    asta66 skrev 2015-02-20 16:51:49 följande:

Förr var det vanligt med bidé i sverige.

Precis! Inga kaffekoppar
  • Anonym (förstår)
    Anonym (usch) skrev 2015-02-21 14:18:35 följande:

Okej

jag är muslim och jag tycker inte om det dina kollegor gör och det är så himla respektlöst av dem att tvätta sig med saker man dricker och äter med. Säg åt dem att ta med sig egna tvättredskap ifall dem behöver det. Annars finns det två olika sätt att rengöra sig inom islam; tvätta med vatten eller torka med papper.

Tvättar ni med vänster hand utan papper?
Svar på tråden Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!