Inlägg från: Anonym (Frågande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frågande)

Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!

medlem 'förstår' varför spammar du tråden med korta inlägg? Det får det att se ut om att du försöker ta bort andra åsikter än dina.

Förövrigt håller jag med de som tycker att det är tröttsamt med såna här trådar.

• Anonym (Frågande)
    Anonym (förstår) skrev 2015-02-20 15:11:03 följande:

Det jag tycker är äckligt det är att det just handlar om kaffekoppar andra arb.kamrater DRICKER ur.

Ja för det måste självklart vara sant om det står på internet och är skrivet av en anonym person Drömmer

Eller så kan man vara lite källkritisk och se igenom när folk försöker sprida fördomar istället för att bidra till det.
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (usch) skrev 2015-02-21 14:18:35 följande:

Okej

jag är muslim och jag tycker inte om det dina kollegor gör och det är så himla respektlöst av dem att tvätta sig med saker man dricker och äter med. Säg åt dem att ta med sig egna tvättredskap ifall dem behöver det. Annars finns det två olika sätt att rengöra sig inom islam; tvätta med vatten eller torka med papper.

Jomen tjena,

'jag är rasist och tycker inte om det ts gör'  (obs ironi)

Sluta försöka sprida fördomar, lägg ner, bara lägg ner helt enkelt.
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (förstår) skrev 2015-02-21 18:47:49 följande:
    Tvättar ni med vänster hand utan papper?

Renliga människor ser alltid till att inte lämna rester oavsett om man använder papper eller vatten. Ohygieniska människor springer omkring med resterna i sina underkläder och förstår inte varför dom inte får napp av det andra könet.

Sen är det ingen utom rasister eller otroligt naiva människor som går på det här löjliga försöket till att sprida fördomar.
    Man ser ju nu var SD har raggat sina röster, haha hahaha ha

Svar på tråden Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!