Inlägg från: Anonym (--) |Visa alla inlägg
  • Anonym (--)

Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!

Rikard skrev 2015-02-19 10:25:35 följande:
    Och muslimernas "rätta ränder" är att de tvättar sig i rumpan? Usch vilken hemsk renlighet, hela samhället är hotat av en sådan extrem hygien! Det är klart man blir rädd för sånt!

Inte riktigt det jag tänkte på och det vet du.

Däremot kommer folk bli rädda för dom nu efter sista grejer som har hänt och dom kommande, inte bara stigma och demonisering som medföljer när man kritiserar utan på riktigt värna om sitt liv.

• Anonym (--)
    Anonym (förstår) skrev 2015-02-19 13:45:01 följande:
    Tro vad du vill men detta är sant! Då går och ber, det är två somlier och en alban. Det är typ praktikplatser så de kanske får mer då?

Sedan har somaliern själv berättat att de tvättar sig med bara handen, så det hittar jag inte på

.

Förstår inte varför du tror jag ljuger?

Om det är samma "inte en tråd till" ja har stött på innan så lägg ner bara, du vinner inte nånting på att "debattera", du skulle behöva 48 timmar per dygn för att komma nånstans bland upprepningar anklagelser och rena lögner.

Ber om ursäkt om jag har fel men av det lilla jag har sett så har jag inte det.

Svar på tråden Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!