• annsansa

Det mest irriterande någon sagt när de fick reda på att du har svårt att få barn?

Har fått 2 barn och hoppas nu på en nr 3 men har 8 MF/ma i bagaget :-/

Mina är;

Var glad för de barn ni har!

Tänk vad fantastisk kroppen är, ni slipper ju få handikappade barn! (Sagt av en dr!?)

Kul ändå att du så lätt blir gravid! (Ja visst... Att sen majoriteten slutar i MF är ju också kul eller :-/!? )

• annsansa

Jag fick en fantastisk peppande kommentar alldeles nyss i en tråd jag var med i innan grav gick åt skogen igen....

"Bara upp i sadeln igen!"

Jajamen. ... lätt o säga när man aldrig behövt klättra upp på den där jävla hästen själv nån gång ????

• annsansa

Sousodous: vi är i ungefär samma sits du och jag ???? beklagar så, och vågar nog mig på ett försiktigt "jag förstår hur det känns" ;). Skulle vara kul att följas åt. Jag startade en tråd idag om oss i liknande situation här på fl. Ligger i flödet under svårt att få barn. Kom gärna dit.

Vill ni alla föresten ha något att skratta åt...

Gissa vad jag gjorde idag? Så här dagen efter skrapning...

jo! Jag bokade en Abort tid till min tik som haft lite älskog med en hane i närheten ???? herregud.... Tom hundarna blir gravida i detta hus men jag kan tydligen inte få till det ????????

började skratta i allt elände iaf ????

Svar på tråden Det mest irriterande någon sagt när de fick reda på att du har svårt att få barn?