• stipe

Hur länge ska man längta?

Jag har otrolig barnlängtan. Den har kommit till och från sen jag var 19 år. men dwn har aldrig vart så stark och konstant som nu senaste året. Jag är 23 år nu. Förlovad och vi har fasta jobb, bilar men lägenhet. Som ni ungefär. Fast jag jobbar med bågot jag inte riktigt trivs med. Men samtidigt vet jag inte vad jag vill jobba med, eller utbilda mig till. Samtisigt så kan man ju ta tag i det bättee under grav/efter BF med lättare distanskurser på ca 1 månad styck. Jag tror det skulle funka. Beslutar jag mig så kör jag 100% just nu äter jag isotretinoin (a-vitamin liknande roccautan) så jag får ej bli gravid eller 2 månader efter avsl kur.. den är klar nu i början av mars. Vi har pratat om barn. Sambon tycker att jag kan plocka ut min hormonspiral efter att det är helt säkert att fosterskador pga medicinen inte är möjligt. Så får det ske när det sker. Längtan verkar inte gå över.. ibland tänker jag att jag stressar.. även han. Men jag funderar om min sambo verkligen är mogen.. men samtidigt, det växer väl fram..

Svar på tråden Hur länge ska man längta?