Inlägg från: Anonym (Vill bara visa Anniee en sak.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill bara visa Anniee en sak.)

Rimligt umgänge 1-åring? Hjälp?

Se, här har någon använt sig av (-), och det är inte jag, som du ser. ;) Det är otroligt vanlig i i princip alla trådar. Tecken jag brukar använda mig av är - . ! ? * c för att de ligger närmast. Jag är alltid anonym i alla trådar och skriver som sagt ytterst sällan här på FL.

• Anonym (Vill bara visa Anniee en sak.)
    Anonym (-) skrev 2015-02-13 22:10:30 följande:

Om ni båda är hemma alla dagar i veckan finns det ju ingen anledning att lägga umgänget på en lördag. Varför inte 13-18 på måndagar och torsdagar varje vecka?

Anonym (Vill bara visa Anniee en sak.) skrev 2015-02-13 22:15:54 följande:

Se, här har någon använt sig av (-), och det är inte jag, som du ser. ;) Det är otroligt vanlig i i princip alla trådar. Tecken jag brukar använda mig av är - . ! ? * c för att de ligger närmast. Jag är alltid anonym i alla trådar och skriver som sagt ytterst sällan här på FL.

Sluta yttra dig när du inte har nån koll, Anniie. Jag vet att du har extremt höga tankar om dig själv. Du syns ju, som du själv medger, en hel del här på FL.

Jag är endast inne kvällstid, cirka fem dagar i veckan och svarar YTTERST sällan i trådar. Så sluta tro att du kan och vet allt.

En person som är snygg behöver inte tala om det - vi ser om denne är snygg. Detsamma gäller för intelligenta personer; en person som är intelligent behöver aldrig tala om detta - det märker vi om denne är.

www.familjeliv.se/forum/thread/74853063-ska-jag-redovisa-hela-mitt-trakiga-liv-eller/1
Svar på tråden Rimligt umgänge 1-åring? Hjälp?