Inlägg från: Anonym (Elin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elin)

Vad kan öka sexlusten?

Har också låg sexlust och för mig hjälper det lite att onanera mer... Även om jag inte känner mig kåt gör jag det för det väcker min lust litegrann.

Följer tråden och hoppas på bra tips.

• Anonym (Elin)

Orsaken till att man ska onanera är för att man då lär känna sin kropp och man hittar njutningen i sig själv. Sen är det så klart bra att ha mer sex och det hjälper kanske också men det är viktigt att man "älskar" sig själv först och det är lite samma sak i sexlivet.

Ibland kan det dessutom vara lättare om man börjar onanera mer och på så sätt väcka lusten, då blir man plötsligt mer tänd till att ha sex och på så sätt ökar man sexet utan att behöva "planera" det så mycket.

• Anonym (Elin)

En till grej...

Säger inte att det är så i TS fall men ibland är det faktiskt fel på sexet och inte på lusten. Om du inte blir tillfredställd av eran samhörighet/sex men kanske gillar att onanera behöver man kanske jobba på sexet istället för på lusten.

Hoppas tipsen hjälpte lite TS :)

• Anonym (Elin)
    Kalle på Spången skrev 2015-02-14 18:15:27 följande:

Testosteron i tablettform är en genväg att snabbt få upp kåtheten att bara börja onanera tar sådan tid,man vill ju bli kåt så fort det går,finns att inhandla!

Finns det inte en ganska stor risk att få ökande hårväxt och andra biverkningar om man tar tabletter? Isf tror jag det är bättre att köra på MEE83's förslag att öka testosteronet naturligt genom träning.
  • Anonym (Elin)
    Kalle på Spången skrev 2015-02-14 21:09:58 följande:

Du behöver inte te så himla mycket,det är sådana som skall bygga muskler som kan få problem.Frugan får av mig och har blivit mycket mer intresserad av att porra,och vi har inte sett någon ökad kroppsbehåring.Kostar inte heller skjortan om man jämför med diverse andra saker som föreslås här på sidan.Inboxa mig om du vill prova!

Men vart köper man det? Jag kanske inboxar dig...
Svar på tråden Vad kan öka sexlusten?