• Anonym (Lustan)

Vad kan öka sexlusten?

Jag har i princip obefintlig sexlust utom vissa månader precis under ägglossning. Oerhört jobbigt, för jag VILL ha lust men det kommer ingen. Och sambon tycker det är jättejobbigt.

Finns det några kosttillskott som funkar? Har nyligen börjat äta femal balans, kan det hjälpa något? Eller finns det något annat?

• Svar på tråden Vad kan öka sexlusten?
  • Anonym (Gullbert)
    Prova Rosenrot, Ginseng och Horny goat weed (japp, växten heter faktiskt så)
  • Anonym (hm)
    Anonym (Gullbert) skrev 2015-02-10 16:41:11 följande:
    Prova Rosenrot, Ginseng och Horny goat weed (japp, växten heter faktiskt så)
    Vilken form av rosenrot funkar? Är droppar bäst? Jag har ätit arctic root i några veckor nu men känner absolut inte av någon sexlust.
  • Anonym (Lustan)

Har också hört om rosenrot och largiplex, men väldigt olika responser på det. Finns det som kombinerad tablett eller måste man köpa båda separat?

• Anonym (Elin)

Har också låg sexlust och för mig hjälper det lite att onanera mer... Även om jag inte känner mig kåt gör jag det för det väcker min lust litegrann.

Följer tråden och hoppas på bra tips.

• Anonym (Lustan)
    Anonym (Elin) skrev 2015-02-10 17:13:46 följande:

Har också låg sexlust och för mig hjälper det lite att onanera mer... Även om jag inte känner mig kåt gör jag det för det väcker min lust litegrann.

Följer tråden och hoppas på bra tips.

Ja jag onanerar just aldrig. Så jag har bestämt mig för att onanera minst varannan dag, det kan ju inte skada. Och får det upp lusten så är det ju kanon!
  • Smecker

Benedict Cumberbatch.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Lustan)
    Smecker skrev 2015-02-10 18:54:22 följande:

Benedict Cumberbatch.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
    Och du är i vanlig ordning så oerhört "rolig".
Svar på tråden Vad kan öka sexlusten?