• HCS

BIM Mars 2015

Fian88 skrev 2015-03-14 20:50:35 följande:

Och ett lite negativt omdöme om Gravidkollens stickor. Jag har fått massa spök på dom!! Så hoppa inte i taket av glädje om ni får svaga svaga streck på dom, bara så ni inte blir så besvikna som jag blivit flera gånger

Jag har graviditetskollens stavar. Har än så länge inte hört något negativt om dom... Någon som har erfarenhet?
  • HCS
    Miaomiao skrev 2015-03-15 11:40:09 följande:

Testade idag på BIM-3 OCH JAG ÄR GRAVID! Lyckan är total! Hoppas nu ar det går vägen den här gången!

Grattis till dig!!!
  • HCS

Här är det bim-6 idag och tiden går såå segt! När skulle ni våga testa?

Känner förvånansvärt lite pms också, kan det vara positivt? Det ända jag märkt är att jag fått finnar, vilket bara brukar vara precis innan mens, någon som varit med om liknande?

• HCS
    MelinaG skrev 2015-03-15 14:44:52 följande:
    Här är det BIM-7 och blir också knäpp av att inte veta. Tänker dock vänta tills minst BIM, så stor risk för tidigt missfall annars och känns som onödig besvikelse.

Hur långt tror du att du klarar att hålla dig? Glad
    Jag har sagt på onsdag.. men helst skulle jag vilja testa nuuu!   Då är det bim-3 Har fått klara plus på bim-2 förut, svagt på bim-3...
  • HCS

Jag testade i morse, trots att jag inte skulle.. 

Någon som ser nåt?

• HCS
    Fian88 skrev 2015-03-19 12:59:44 följande:
    Jag ser tyvärr inget på dessa. Men är du bara på äl+10 så är ju hoppet långt ifrån ute
    Tack för att du tittade!
  • HCS
    Fian88 skrev 2015-03-19 13:40:04 följande:
    Nått ser jag nog men är strecket grått? Hur ser det ut i verkligheten?

Håller verkligen tummarna!
    det är rosa, inget trix och fix..
  • HCS
    MelinaG skrev 2015-03-20 10:43:22 följande:

Jag blir smått galen alltså. BIM-1 och det känns hela tiden som att mensen precis har kommit. Springer på toa stup i kvarten och kollar, inget har kommit. Så tur är väl det då jag fortfarande har lite hopp, men irriterande att hålla på att springa sådär.

Däremot känner jag inga symptom, så har nog inte funkat. Känner enbart obehag i magen som om mensen är påväg.

kan meddela att precis så känner jag också och har precis plussat! Inte testat än? Håller tummarna!
  • HCS
    MelinaG skrev 2015-03-20 11:02:41 följande:
    Vad roligt, grattis! Nej, har inte testat än. Försöker hålla mig lite till, tänker testa på söndag om ingen mens har dykt upp då :)
    Tack!
    Duktig du är som orkar vänta, men jag är otroligt glad att jag testade i morse också! Så kunde jag slappna av i helgen och bara myysa! Håller tummarna för dig!
  • HCS
    MelinaG skrev 2015-03-21 17:38:13 följande:

Testade idag, antingen är det bim-1 eller bim. Blankt :( (det ska vara ett plus i den stora rutan om man är gravid...)

Jag ser ett svagt plus där! ingen tvekan Håller tummarna för dig!
  • HCS
    MelinaG skrev 2015-03-21 18:45:36 följande:
    Skönt att höra, för jag ser också ett väldigt svagt streck. Svårt att utläsa om det är rött eller om det är grått som ett spökstreck bara. Tänker att det borde varit starkare dock om det hade varit positivt då jag faktiskt är vid BIM och hcg-nivån borde tagit sig vid det här laget...
    Det är inte alls säkert! Jag var på bim-1 igår och fick jag lade ut igår, ganska så svagt. Tog cb digital i morse och det visade INTE GRAVID. Skitdeppigt, var och handlade och testade när jag kom hem igen 5 timmar senare och då var det ett plus utan tvekan!  
  • HCS

Fick ett starkare plus idag nu på kvällen! Är så lycklig, nu är det helt säkert!Solig

(fick dock negativt med cb digital i morse med morgonurin på bim, mycket märkligt! svagt positivt med rfsu's röda sticka i samma urin)

• HCS
    Iljans skrev 2015-03-21 19:52:35 följande:

Okej tjejer jag behöver eran hjälp, jag använder mig av testlagrets stickor, nu gjorde jag ett test idag som var negativt, men glmde undan det för min kille för vill överraska när jag väl plussat, det visade negativt på en gång, jag blev besviken så väntade inte ens ut 10 min.

Men nu när jag kollade på det och skulle kasta detta så är det ett väldigt tydligt plus??? Vet att man inte ska lita på test efter flera timmar men det ger

Mig lite hopp iallafall??? Hjälp mig nu, kan jag våga hoppas lite? Har BIM på

Tisdag

Vill inte ge dig falska förhoppningar men mina svaga, knappt synbara har blivit tydliga efter en stund. Dock har jag ju ingen erfarenhet av hur det blir på negativa tester... håller tummarna!
  • HCS
    Iljans skrev 2015-03-21 20:04:04 följande:

Okej men hur lång tid är en stund? I mitt fall nu så gjorde jag testet vid 14 och såg nu vid 19 att det var positivt, Dock vet jag ju inte när det där plusset dök upp, jag får testa med mitt morgonurin och hoppas :)

En stund är strax efter tiden för avläsning gått ut. Många har varit att man ska läsa av inom 5 min och då har de varit som starkast kanske efter 7-10 minuter, vissa har bleknat andra behålla färgen. Testlagrets har jag dock ingen erfarenhet av. .
Svar på tråden BIM Mars 2015