BIM Mars 2015
Och ett lite negativt omdöme om Gravidkollens stickor. Jag har fått massa spök på dom!! Så hoppa inte i taket av glädje om ni får svaga svaga streck på dom, bara så ni inte blir så besvikna som jag blivit flera gånger
Och ett lite negativt omdöme om Gravidkollens stickor. Jag har fått massa spök på dom!! Så hoppa inte i taket av glädje om ni får svaga svaga streck på dom, bara så ni inte blir så besvikna som jag blivit flera gånger
Testade idag på BIM-3 OCH JAG ÄR GRAVID! Lyckan är total! Hoppas nu ar det går vägen den här gången!
Här är det bim-6 idag och tiden går såå segt! När skulle ni våga testa?
Känner förvånansvärt lite pms också, kan det vara positivt? Det ända jag märkt är att jag fått finnar, vilket bara brukar vara precis innan mens, någon som varit med om liknande?
Jag testade i morse, trots att jag inte skulle..
Någon som ser nåt?
Dagens test, nu kan jag ana ett svagt streck utan trix och fix Ser ni med? bim-4 idag.
Jaaaaa:) vilken lycka!!
Kunde lita på kroppen denna gången:)
Hej tjejer!
Äl+10/bim-3 idag, kan jag vara hoppfull?
Tack för att du kikat :)
Dagens! Hoppas ni ser, men det är klart starkare på cb idag än igår..
Jag blir smått galen alltså. BIM-1 och det känns hela tiden som att mensen precis har kommit. Springer på toa stup i kvarten och kollar, inget har kommit. Så tur är väl det då jag fortfarande har lite hopp, men irriterande att hålla på att springa sådär.
Däremot känner jag inga symptom, så har nog inte funkat. Känner enbart obehag i magen som om mensen är påväg.
Testade idag, antingen är det bim-1 eller bim. Blankt :( (det ska vara ett plus i den stora rutan om man är gravid...)
Fick ett starkare plus idag nu på kvällen! Är så lycklig, nu är det helt säkert!
(fick dock negativt med cb digital i morse med morgonurin på bim, mycket märkligt! svagt positivt med rfsu's röda sticka i samma urin)
Okej tjejer jag behöver eran hjälp, jag använder mig av testlagrets stickor, nu gjorde jag ett test idag som var negativt, men glmde undan det för min kille för vill överraska när jag väl plussat, det visade negativt på en gång, jag blev besviken så väntade inte ens ut 10 min.
Men nu när jag kollade på det och skulle kasta detta så är det ett väldigt tydligt plus??? Vet att man inte ska lita på test efter flera timmar men det ger
Mig lite hopp iallafall??? Hjälp mig nu, kan jag våga hoppas lite? Har BIM på
Tisdag
Okej men hur lång tid är en stund? I mitt fall nu så gjorde jag testet vid 14 och såg nu vid 19 att det var positivt, Dock vet jag ju inte när det där plusset dök upp, jag får testa med mitt morgonurin och hoppas :)