BIM Mars 2015
kan plötslig yrsel vara ett grav symptom?
kan plötslig yrsel vara ett grav symptom?
Hej allihop!
Jag tror att det kanske tagit sej den här månaden. Tog ett test imorse (äl+9), o jag ser nåt jättesvagt. Hoppas hoppas det verkligen är nåt o inte bara inbillning. Har tagit många tester senaste 1.5 året (3 graviditet som slutat i ma/MF) o alla ggr jag kunnat ana nåt tidigt har det varit på riktigt. Så jag hoppas verkligen det är så nu med.
Vad tror ni? Man skulle läsa av testet inom 30 min men skulle redan efter 5 kunna se resultatet, dock kom inte andra strecket upp innan 20 min, så inom tiden men ändå lite sent eller?
Jag tror minsann det tatt sig :) äl+10 så tidigt men tog igår också o det är starkare idag.
Vad tror ni? Man skulle läsa av testet inom 30 min men skulle redan efter 5 kunna se resultatet, dock kom inte andra strecket upp innan 20 min, så inom tiden men ändå lite sent eller?
Hej. Lite nyfiken på en sak. Hade sista mens 19/2 och är på dag 21 i cykeln. Har 28 dagar normalt. Varför saknar kalendern appen dag 29som bim? Borde det inte vara dag 28??
Nä, men hörni... Är det ett plus jag ser? Eller alltså.. Jag ser ju ett plus, men jag kan liksom inte fatta det!? Inget aktivt försök från vår sida, utan mentaliteten "händer det så händer det", har fått råda... Men shit! Jag är typ i chock, magsmärtorna jag haft verkar visst vara ett symptom ändå... ;) Och oturligt nog jobbar sambon till sent ikväll, hur ska jag låta bli att kunna berätta över sms? Hur ska jag berätta när han kommer hem? Hur ska jag kunna vara tyst när jag träffar mamma ikväll?! Hjälp mig! Jag är i chock, haha! :D
Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :))
Beror ju också på vilket test man använder. Jag fick streck på graviditetskollens stickor redan i tisdags och ett mkt klart pluss på cb+ i förrgår. Igår visade RFSU digitalt minus och idag RFSU sticka ett mkt svagt streck. Har hört av fler att RFSU inte alls visar så tidigt. Så har du använt dom är hoppet inte ute iaf.