Inlägg från: tuggummigirl |Visa alla inlägg
  • tuggummigirl

BIM Mars 2015

sweetcandy skrev 2015-02-20 08:51:26 följande:

Men tänk om nån sjuk jäkel skickar farliga droger istället :O

nu beställde jag från en sida som hette euro nåt den va på svenska den sidan. Å jag kolla upp noga så det säkert va samma verksamma ämne som i pergotime. Å jag hitta fler som hade beställt därifrån å jag hitta även en sida som svenska läkare hade skrivit. Så det gäller att kolla upp noga å kolla källhänvisningar. Men när jag fick paketen så satt där en sån lapp som de på apoteket här i sverige klistrar på å man kunde se att förpackningen inte hade varit öppen tidigare. Men de va ju en hel del frågor man skulle svara på så läkaren kunde lika gärna ha sagt nej..de tog några dagar innan jag fick bekräftat om jag skulle få de utskrivna eller ej.

de ingav iaf seriöst intryck.

självklart är det alltid risker med allt men de gäller ju allt i livet. Jag har varit nära döden 2 gånger å bet hur skört livet är, fick ju föda fram min dotter med vetskapen att hon va död. Jag har lärt mig att välja livet, att leva å om jag är dumdistrig ibland så lever jag med det oxå.
  • tuggummigirl

Gjorde grav test igår eftersom vi skulle på fest på kvällen. De va extremt tidigt eftersom jag hade min äl tidigare i veckan typ i onsdags eller nåt sånt. Titta man noga kunde man se en skugga svagt så jag hoppas att det kommer visa plus sen, kommer testa 1 vecka efter bim som jag bör ha den 3/3. Man lever ju på hoppet men nu är jag inställd på att jag ej är gravid eftersom det inte va ett tydligt streck.

• tuggummigirl

Okej. Jag har rätt tunt sekret som det är. Så tror inte bisolvon metoden är min grej då.

Urk va jobbigt det är att gå å vänta på att de ska bli den 3/3 när jag har bim. Igår kom pyttelite blod när jag stod i duschen å typ 15 min senare högg de till strax ovanför vänster äggstock å idag har jag rikliga, vita flytningar. Tror kroppen spökar med mig. Jag har aldrig fått fästblödning med de andra barnen. Däremot har jag haft mycket flytningar när jag varit gravid. Hade äl förra veckan så det är inte äl på g iaf. Syntes en liten skugga på grav test i lördags men de va tidigt så kan lika gärna va inbillningsskugga. Man undrar ju va de e som spökar i kroppen men får vänta till en vecka efter bim iaf innan jag testar igen.

• tuggummigirl

Ja, låter som du hade äl igår eller idag.

Elyssa81 skrev 2015-02-25 12:52:40 följande:

En fråga. Jag hade positivt på ÄL stickorna både i måndags och tisdags. Jättemkt smärtor i går i magen (som jag brukar). Kan det tyda på att ÄL var igår?

• tuggummigirl

Nu har jag fått alla symptom som jag hade förra månaden nån vecka innan mensen kom. Dvs ömma bröstvårtor (har bara haft detta när jag varit gravid innan så en ny erfarenhet att få det som ett tecken på att mens är på g) å genomskinliga, tunna flytningar å lite gasigare i magen. Jag har bim om 3 dagar, jag hoppas verkligen jag har fel denna gången å att det tagit sig därinne. Grattis till alla er som fått era plus å jag håller allt jag kan å hoppas på att de små grynen stannar där inne å växer till friska babysar :) å för er andra. Vi syns kanske i bim april tråden *hoppas inte* men jag för egen del vågar inte hoppas att det tagit sig. <3

• tuggummigirl

Jag hade väldigt svagt streck med första barnet så därför brukar jag aldrig testa före bim+7 men man måste kunna hålla sig. Ju mer du testar ju knäppare blir man märkte jag med sonen som tog 1.5år att få till

• tuggummigirl

Håll tummarna tjejer att mensen uteblir för mig :) ska ha den på tisdag om den kommer som den ska..ibland hoppar den en vecka eller två så skitsvårt..men ska banne mig inte köpa grav.test före bim+7 iaf. Men va e sannolikheten att de tar sig på första försöket lixom? Ush nä jag vågar inte hoppas. Supernervös! Hihi

• tuggummigirl

Bim idag. Fortfarande ingen mens. Brukar få den på morgonen. Men totalt uppror i magen, tarmarna rör sig mycket å gasigt i magen med...så tror mensen är på g =/ men vi får se...några dagar till innan jag testar iaf

Svar på tråden BIM Mars 2015