• halo83

BIM Mars 2015

jag har molvärk till och från, inte alls som tidigare månader...fick jättekraftig värk 2 dagar efter äl så jag trodde jag skulle svimma..men sen har jag bara haft molvärk till och från.. har bestämt mig för att inte känna efter så mycket denna månad..MEN jag vet ju att chansen för bebis denna gång är typ 100.- större än tidigare månader, då vi inte haft koll på äl och mannen mest skjutit brevid..
    denna månad har jag kört äl tester och vi har myst på som sjutton vid äl. så hopaps det tog sig.

• halo83

haha jag har inte bim förräns den 10:e alt den 14:e... å ÄNDÅ testade jag idag??!! varför är man så dum haha

• halo83

spännande det är med all väntan..både för min egen skull och för er andra som inväntar bim.. hoppas på massa plus för oss nu!!

• halo83

haha åh jag känenr igen mig där.. vi kom fram till att det finns mysigt sex å så finns det ägglossningssex haha
    men det har gått bra hittils men visst känner vi båda av det att det är lite press =)

• halo83
    Fian88 skrev 2015-03-06 07:10:05 följande:
    Grattis igen!!
    Grattis!!!!

jag har bim på tisdag, är sååå sugen på att testa men har typ inga känningar alls :(
  • halo83
    minaday skrev 2015-03-08 07:28:12 följande:

Kul med så många plus och jag tror det blir ett till här minsann, illamående konstant och gått 2 dagar över tiden utan mens då bim var den 6 eller 7! :D i eftermiddag blir det nog ett test allt :) grattis alla!

Åh vad spännande!!! Jaghar bim på tisdag men vet inte om jag ska våga testa idag...
  • halo83

bim -2 idag om jag räknat rätt--el så är det bim -6...tänkte testa i morgon bitti å se..=)

var och tränade idag, fick jätteont i magen, inte som mensvärk utan mer som håll fast i livmodern..nån som varit med om det? ...hoppas att det är för att de e bebis å inte mens

• halo83

Jag har ett rfsu testa tidigt..bim i morgon..visst borde de ge streck om jag testar på morgonen om jag är gravid?

• halo83
    Fian88 skrev 2015-03-10 09:16:11 följande:

Men om bim kan vara på lördag är du tidigt ute! Så hoppet är inte ute än . Testa tidigt KAN visa fyra dagar innan men bara för typ 50% av de som testar. Så länge mensen inte kommit så fortsätter vi hoppas!

Jahaaa..trodde de va säkert att det skjlle visa nåt in an om jag var gravid...åh då kan jag hoppas någon dag till...vet att jag desdutom verkar vara låghormonare..fick ta 16 (!) Test med mina två andra barn innan exet ens ku de se nåt...

får köpa hem e laddnin tester till då :)
  • halo83

Oj va många som plusat!! Grattis till er!

Själv känns det deppigt.. bim-3 idag..neg på test.

molvärk i msgen el snsrare ner i ljumsken på vänster sida.

Så gissar att det inte tog sig denna gång heller..:(

Får väl satsa på försök 11...

• halo83

Grattis

canada skrev 2015-03-12 11:29:28 följande:

Alltså igår var BIM o det kom lite blod. Trodde det va kört men idag försvann mensen och jag köpte ett test, förbannade mig själv för att vara så hoppfull fortfarande, hem o testade trots att det inte är morgon urin. Och minsann ett stort fett plus efter 14 månader. Så ge inte upp alla ni där ute man får faktiskt hoppas, eller hur :))

• halo83

kan man va så pass mycket låghormonare att det blir tokblankt 2 dagar innan bim?
    vill ju så gärna se de där strecket, men gissar ändå på att mensen kommer på lördag..

• halo83

Nu tror även mannen att mensen är på g. Myste idag å han tyckte jag luktade järn så han sa att i morgon kommer den nog :(

Har inte alls så ont i magen som jag brukar innan..mer håll än mensvärk..

• halo83

Bim +1 idag..blankt test.

Inga som helst känningar efter att mensen ska komma. Ilar lite i magen då och då men inte som vid mens då jag får riktigt ont ...

hoppas hoppas jag är eb väligt låghormonare så det är därför det inte visar nåt än..

• halo83

Jahopp..får hoppa över till apriltråden. Mensen kom nu. Så ledsen och besviken ..börjar misstänka att jag inte har nån äl då jag ej fått så starka utslag...stegring har funnits men inte så starkt som kontrollsträcket..

Svar på tråden BIM Mars 2015