BIM Mars 2015
Hoppar in här med. Är i slutet av mensen nu och lite osäker på bim men det borde vara den 10 mars. Ska testa äl stickor denna månaden då jag slutade med p-spruta i maj och inte fått regelbunden mens än..
Hoppar in här med. Är i slutet av mensen nu och lite osäker på bim men det borde vara den 10 mars. Ska testa äl stickor denna månaden då jag slutade med p-spruta i maj och inte fått regelbunden mens än..
Kan ni inte berätta lite om er själva? :) så kul att veta lite om sina "medsystrar"
Jag kan börja :)
Sofi heter jag! Jag är 27 år, bor i Riala(Norrtälje) är gift med min man Patrik. Och tillsammans har vi James 1,5år.
Vi bor i en villa ute i skogen och har 3 katter och 2 vattensköldpaddor.
Vi har försökt i 1 år nu med syskon och jag har precis börjat med min första letrozolkur då jag har utebliven ÄL :)
Lägg gärna till mig på listan..bim den 10:e
Tänkte testa äl stickor denna månaden.. Nån som vet när man bör starta efter mensen?
Åh..nu kan vi ha prickat in äl!! Testat med äl stickor nu i en vecka. Lite varierande resultat men idag hyfsat starkt, dock inte som kontrollstrecket. Är på dagis 14 nu och har äl känningar.
Åh jobbas hoppas det tagit sig denna gång,har 3 småsyskon och 3 vänner som är gravida just nu och det skulle vara så mysigt att få bebis i samma ålder och vara mammaledig tillsammans. Mina båda Tidigare barn var det ingen i min närhet som passade in ;)
Har du tagit på morgon eller kväll?
Jag tog EM och när det var positivt var det ingen tvekan. Det var helt klart starkare än kontrollstrecket. Men det är kanske olika från kvinna till kvinna.
jag ahr sååå ont i magen och ryggslutet..på vänster sida ilar det ner mot ljumsken och ut i ryggen. superrädd att det ska vara njursten,men har hört att man inte kan få det på 10år om man haft det innan?nån som vet? hade anfall på båda sidorna för 4 år sen..
Usch, ibland är hela den här cirkusen extra jobbig! Varför tar det sig inte? 8 gånger har mensen kommit ovälkommen nu och ibland vill jag bara ge upp. Vet att vi inte försökt så länge men det är jobbigt!! Sonen blev till innan vi hann blinka men nu vill det sig inte. Jaja, bara att fortsätta. Men dagarna när längtan är extra stark är jobbiga..
förstår dig absolut.. dottern min på 12 år är ett p-pillerbarn..sonen tog 7 månader på sig att bli till.. nu har vi "försökt" i 10 mån..fast det är bara denna månad som vi faktiskt riktigt gått in för det.. hållt koll på äl etc..
så kul att se lite plus...hoppas vi blir många denna månad =)
själv går jag ju på nålar och hoppas verkligena tt det tog sig denna gången =)
men tiden till testdag är ju såååå lååångsaaaam.