BIM Mars 2015
Jag följs gärna åt :) min mens kom precis!
Vi har försökt med syskon i ett år nu.
Har PCO och hade endast 4 ÄL förra året, så nu ska jag börja med Letrozol :))
Jag följs gärna åt :) min mens kom precis!
Vi har försökt med syskon i ett år nu.
Har PCO och hade endast 4 ÄL förra året, så nu ska jag börja med Letrozol :))
Tror jag kommer ha BIM den 9/3 :) glömde skriva det
Ojj bara 4 ÄL? Då ska jag hålla tummarna extra hårt för din skull! :)
Jag hänger gärna med här. Första försöket på barn nr 3. Mina barn är 5 och 8 år gamla.
Tog ut spiralen för två veckor sen och mensen kom igår. BIM 10 mars.
Hur många försök tog det för att bli gravid med dina tidigare barn? :)
Jag hänger gärna på här!
BIM 9/3 tror jag, kan komma att ändras beroende på när ÄL kommer. Har oregelbunden mens sedan spiraluttag i oktober så jag testar just nu med ÄL-stickor (är på dag 12, fick på dag 22 sist).
Längtar så jag håller på att spricka!! Försöker att inte tänka på det så mycket men hur lätt är det? Vill bara ha mitt plus NU men det känns som om det aldrig kommer hända mig. Första barnet, känns overkligt att ens vara igång och försöka :)
Ska bli roligt att följas åt! Hoppas på många plus i tråden!
Hur ska man tänka. Mellan ägglossning och BIM kommer jag att vara i fjällen med kompis och familj. Jag vill inte avslöja att vi försöker få en till. Jag tänker att alkoholen avslöjar mig. Ska man avstå från alkohol direkt? Vad gäller?
Dom är 3 och snart 1 år och vi ville ha en till innan jag börjar jobba igen men det gick inte nu:(
Är det någon som testat apiforce bidrottninggele? Åt det när vi försökte med andra barnet och då vart jag gravid på första försöket, men vet inte om det var pågrund av tabletterna det gick direkt. Nån annan som haft positivt effekt av de?
Kan ni inte berätta lite om er själva? :) så kul att veta lite om sina "medsystrar"
Jag kan börja :)
Sofi heter jag! Jag är 27 år, bor i Riala(Norrtälje) är gift med min man Patrik. Och tillsammans har vi James 1,5år.
Vi bor i en villa ute i skogen och har 3 katter och 2 vattensköldpaddor.
Vi har försökt i 1 år nu med syskon och jag har precis börjat med min första letrozolkur då jag har utebliven ÄL :)
Idag tog jag sista letrozol tabletten och nu har även min mens slutat för denna gång :D en vecka kvart till VUL för att se om det blev några äggblåsor av detta :)