BIM Mars 2015
Jag hänger gärna med här. Första försöket på barn nr 3. Mina barn är 5 och 8 år gamla.
Tog ut spiralen för två veckor sen och mensen kom igår. BIM 10 mars.
Jag hänger gärna med här. Första försöket på barn nr 3. Mina barn är 5 och 8 år gamla.
Tog ut spiralen för två veckor sen och mensen kom igår. BIM 10 mars.
Båda blev till på andra försöket. :)
Jag är jättenervös nu att det inte ska gå direkt.
Då är vi fler som har BIM runt den 10 mars. :D
Hur ska man tänka. Mellan ägglossning och BIM kommer jag att vara i fjällen med kompis och familj. Jag vill inte avslöja att vi försöker få en till. Jag tänker att alkoholen avslöjar mig. Ska man avstå från alkohol direkt? Vad gäller?
Tack för svaret. Det blir nog inget festande direkt. Man lär vara helt knäckt efter skidåkning 7 dagar i rad. Dessutom med minsta mellan benen i liften hela dagarna :).
Antagligen kommer man hälla upp ett glas vin, och dricka ett halvt.
Vad trist lotie, men nu vet du i alla fall hur lång din cykel är. Hur gamla är dina andra barn? Vi ska också börja försöka på en trea nu. Ser fram emot det så mycket samtidigt som det på sätt och vis kommer att bli en chock med småbarn igen. Min yngsta är fem år.
Jag vågar inte berätta så mycket om mig själv än då ingen förutom min närmaste vän vet om att vi försöker.
Jag lever med min man,gifta i snart 9 år och tillsammans i 15 år. Vi har V (pojke) snart 8 år och R (flicka) snart 5 år. Lever i villa i Norrland. :D
Har ont i magen, typ mensvärk dag 8 i cykeln. Vad kan det vara? ÄL redan?
Nu är jag på dag 10 i cykeln. Testade med ÄL test dag 8 och idag. Det är bara ett ljust streck fortfarande. Ska man testa varje dag eller räcker det med varannan?
Du gör nog klokast i att testa äl varje dag eftersom du kan missa dagen för äl annars. .äl har man bara 1 dag ägget finns där i 24 timmar ungefär men spermierna leve ju längre så man gör även klokast i att mysa dagarna innan.