• Carrey

Ni som gjort stimulerad FET, snälla hjälp!

Hej! Jag ruvar också efter en stimulerad FET och är på dag 8 med en 2-dagars. Oftast får man ingen mens så länge man tar progesteron och progynon. Jag brukar få mens ca 2 dagar efter att jag slutat ta tabletterna. Tyvärr får man gravidsymptom utav progesteron. Mina bröst blir ömma och jätte stora. Jag har hittills gjort 1 IVF och 2 FET men har tyvärr aldrig varit gravid. Jag har testdag på dag 15. Det är en låååång väntan. Psykisk tortyr! Jag håller tummarna för dig!

• Carrey

Det är ju såklart olika för alla om man börjar blöda innan eller inte. Så tyvärr kan man ju aldrig vara trygg. När har du testdag?

• Carrey
    MissKS skrev 2015-02-12 09:02:49 följande:

Hej igen! Jag har TD på söndag, men jag fick panik igår och tjuvtestade med ett CB digitalt och det visade gravid 2-3. På grund av mina missfall så känns det långt ifrån tryggt än, men ändå lite hoppfullt. Jag har haft konstig metallsmak i munnen i en vecka också, som när man motionerat hårt och har blodsmak i munnen. Idag har jag mer molvärk så det gör mig rädd. Dessutom tål jag inte riktigt Lutinus, jag får klåda och sveda av dem, och väldigt lättblödande slemhinna så den kommer ofta ut rosa eller ljusröd och då blir jag lika livrädd varje gång.

Lång väntan nu tills vi kan andas ut.

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
    Grattis!!! Va roligt!! Håller tummarna för att det går hela vägen! Förstår att du är orolig men försök att glädjas över att det faktisk blev ett plus! Jag testade negativt idag på ruvardag 10. Jag känner absolut ingenting så jag är säker på att det misslyckats denna gången också. Känns otroligt tungt och ledsamt! Känns som att allt är fel på mig!
  • Carrey
    MissKS skrev 2015-02-16 21:18:45 följande:

Hur har det gått Carrey? Fortfarande negativt? Jag hoppas att det ändrat sig. Dag 10 med tvådagars är ju lite tidigt. Kram

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
    Det blev negativt. Så jag väntar på nästa FET. Måste vänta 1 månad innan jag får börja med ny behandling. Jag läste på din blogg och jag beklagar verkligen! Så ledsamt! Livet är så orättvist!
Svar på tråden Ni som gjort stimulerad FET, snälla hjälp!